dilluns, 26 de desembre del 2011

Comunicat de Motocat.


-
Associació Esportiva AmicsTrial Motocat

Associació Esportiva Amics Trial Motocat (inscrita al Registre d'Entitats Esportives amb el número 15.098 i a la Federació Catalana de Motociclisme amb el número 237) és especial però no pels seus resultats ni per la seva manera de fer i organitzar.

És especial perquè... en una època com l'actual, en què els números són emblema, el club va emetre missatges de més consistència, no només als socis sinó a tota la família trialera, que perduraran en la memòria dels que estimen el Trial per la manera com s'ha afrontat i promocionat aquest, però la gestió l'hem hagut de canviar.

Les circumstàncies actuals del país en general (certa irritabilitat) també del nostre esport en particular, més diferents comentaris rebuts d'amics, enemics, pilots, marques, estaments federatius i administratius, etc, sobre actuacions diverses de l’Associació Esportiva Amics Trial Motocat, moltes d’elles totalment falses i incertes, ens han fet veure i considerar la nostra gestió com a club.

Hem dubtat bastant si valia la pena prendre aquesta decisió. La meva conciència sap que ens havíem donat un temps de reflexió i teníem les nostres reticències, però després dels últims esdeveniments, hem decidit separar la gestió de club de la gestió d'un grup d'amics, de manera que des d'aquest moment us comunico que hem creat el grup MOTOCAT TRIAL SPORT.

Ara creiem que sí, que val la pena fer-ho, ni que sigui pel bé que creiem que pot fer a l'Associació i a Motocat. Tant de bo no m'equivoqui, en cas contrari, assumeixo des d'ara aquesta responsabilitat.

Motocat com a club seguirà afiliat a la FCM i a la RFME amb el nom de Associació Esportiva Amics Trial Motocat i amb la junta directiva actual.




Els pilots que vulguin tramitar la llicència federativa 2012 per el nostre club, ho podran fer sense pagar cap quota addicional més i seran, de facto, els socis actualitzats d'aquest any.

Motocat  Estem pendents de modificar, actualitzar o fins i tot tancar el web i el fòrum, encara que des d'aquest moment, us comuniquem que passa d'estar composta de socis a estar composta d'un grup d'amics.

Tota persona que vulgui ser "amiga" de MOTOCAT TRIAL SPORT ho podrà ser en qualsevol moment. És gratis!!!

Víctor Martín

.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

qui ho entengui que m'ho expliqui, perque jo en tinc una idea del que significa i del perque de tot això, però m'agradaria contrastar-la amb d'altres opinions. Tot i que........a la gent l'hi costa molt fer públiques les seves opinions de les coses, i es dediquen a enviar-me missatges privats de suport que agraeixo, però que cal que siguin públics.
El que trobo indignant és que ningú digui res quan ens "amenacen" amb eliminar la web i el forum.
Amic Feliu, pensa que si mai dius d'eliminar el sense embuts jo te l'ompliré de missatges posant-te a parir, amb il·lusió.....però a parir !!! I això que tu no ens cobres quota !!!!!!!!! je je je
Joan Comas

PD. i ara digue'm folloneru !!!! que ja hi estic acostumat !!!

Trial Sense Embuts ha dit...

Joan m’ho he llegit i rellegit i una vegada rellegit en trobo en que es un tema particular que ha mi no m’ha arribat ni se el que ho ha ocasionat, no en sé de cap opinió en contra sobre de la web evidentment tampoc del’s missatges privat d’amics i enemics, no se el que ha ocasionat deixar de fer la prova de All, be es de suposar que en el post que s’ha obert sortiran el que jo crec que son mal entesos i aquest nou format d’ell veurem el que ha canviat respecta el anterior, temps al temps.