El trial a debat: com persones tant importants
com Jordi Tarres han compartit aquest post es que quelcom esta trontollant en
aquest món del Trial, l’autoria de l’entrada es de SoyMotor
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
The
only way to get change is either -
A
- riders must make agreement together and protest. They must demand change or
refuse to ride the trial !!
B
- Thierry Michaud hears only good news!!. The FIM must be told to change ... or
trial must find another organisation
James Brown
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Good
for him if you don't like the rules that's the choice all sports have rules you
ether abide by them or do something else that's life there's loads of choices
David
Mowat
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. Jo crec que el màxim problema es la inseguretat i preparació dels controls, sempre ha passat molt abans, abans i ara.
També
cal dir que aconseguir només controls avui dia es molt complicat.
Els
amants del trial volen seguir inter-zones i veure zones, i no figurants
estàtics dins la mateixa zona tot el trial.
Carles
Peya Gascons
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Carles:
no tant sols son els controls on sempre ha planejat el dubta sobre els límits
que separant el peu de la penalització màxima, tambè el pas enrere que han fet
amb el Non Stop els pilots s’han format han desenvolupat una tècnica que amb el
non stop poc els hi serveix.
Josep
Feliu
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
I
went to Andorra and almost all sections needed to stop bike (move rear wheel)
to do the bends. Non Stop rule is almost impossible with actual design of
sections (we are not in Scotland where sections are naturally non stop)
The
solution is so simply , new rule : YES -2 seconds Stop= 1 , NO microstop = 5.
Actual Rule (allegory microstop=5) does not make sense , provoques strong
suffering to riders and observers. Hope this post reaches Fred Michaud.
Albert
Arana
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Jo vaig néixer amb el trial no stop. No es podia aturar mai la moto.
Jo vaig néixer amb el trial no stop. No es podia aturar mai la moto.
No
es podia tornar per on una roda havia trepitjat.
Després
trial on el pilot podia estar minuts, però no segons, aturat dalt la moto comprovant
lloc,! posició, pedres sota les rodes, estona descans, etc.
Després
tots els capsigranys se’ls acudir posar cronometres a les zones.
Ara
hem tornat a l’autèntic trial.> No stop.
Q
els pilots q físicament i amb motos actualitzades no saben, o no volen,
mantenir el trial com sempre ha existit i creat desde el seu naixement !!! Q
vagin a indolors !!??
Carles
Peya Gascons
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada