divendres, 26 de desembre del 2014
dissabte, 6 de desembre del 2014
JGAS 2015-R: ¡¡ Actualitzat ¡¡
.
La JGAS 2015 versió Racing inclou:
Nou disseny d'adhesius.
.
La JGAS 2015 versió Racing inclou:
Cilindre Racing
Carburador Kehin
Estreps vermells especials d'alumini
Ajustaments maneta vermells
Manillar i punys especials
Culata especial
Nou disseny d'adhesius.
.
Hola Josep, la novetat mes notable a part de com sempre canvia la decoració, es
el pedal de fre per dintre ( malgrat no estava acabat) el igual que el
caballet que l'hem posat per dintre del basculant, carburador Kehin, l'instal-lacio electrica
reduida de cablejat amb un sol interruptor, l'amortidor que pot ser Olle o
Elka, amb opció per el que la vulgui amb Ohlins i pel que fa al motor
millores de transfers i components de canvi per guanyar amb rendiment i
fiabilitat.
Joan Freixas
Joan Freixas
dimarts, 2 de desembre del 2014
Vertigo & Dabill 2015 / 2016
Vertigo – 01 / 12 /
2014
Vertigo Motors es complau d'anunciar el
compromis de James Dabill per corre amb la marca els propers dos anys amb el
model Combat el contracta fa efecte a partir del l'1 de desembre de 2014.
Dabill és el campió britànic regnant (cinc
vegades en total), va ocupar el sisè lloc en el Campionat Mundial de Trial 2014
i també va acabar quart a la FIM de X-Trial Campionat del Món de 2014. Un cop
més, James disputarà els tres campionats en 2015, a més d'altres esdeveniments
seleccionats incloent la Scottish Six Days Trial.
El nou pilot Vertigo farà el seu debut a la
moto espanyola construïda al Sheffield Arena el de dissabte 03 de gener, que
marcarà la primera ronda del FIM de X-Trial Campionat del Món de 2015. Vertigo
Motors senten que és una part important del procés de desenvolupament en curs,
per al seu nou model de combat per competir al més alt nivell per tal de
lliurar la versió de producció final en el moment oportú. Així, a part dels èxits
esportius, l'equip també se centrarà en les proves més, l'avaluació i el
perfeccionament dels seus prototips de màquines abans de la seva divulgació
general.
Parlant sobre la signatura Vertigo Sports Team
Manager Dougie Lampkin va dir. "Estem molt emocionats de tenir a James
(Dabill) acompanyar a punt per al proper any. Òbviament sé James molt bé i ell
és un corredor que té un gran nivell de talent. Estarem buscant per donar-li
tot el nostre suport perquè ell aconsegueixi els resultats que tant ell com Vertigo
estan buscant '.
Lampkin va tancar dient. 'Tenir James corrent
en el Vertigo per primera vegada a Sheffield serà un moment especial per a tots
nosaltres que estan involucrats en el projecte, i un que tots estem molt
ansiosos de.' Dabill expressar el seu mateix entusiasme per aquesta nova
oportunitat. "En primer lloc m'agradaria donar les gràcies Beta pel seu
suport durant els últims quatre anys. He gaudit el meu temps amb ells, però
vaig sentir que ara era el moment oportú per a un canvi '.
"Tenir l'oportunitat de treballar amb
Dougie (Lampkin) i la resta de l'equip de Vertigen no era l'oportunitat que
volia perdre. És un gran projecte que va involucrar amb i ja m'ha donat la
motivació fresca potser necessitava en aquesta etapa de la meva carrera ".
"Com a equip tenim molta feina a fer, que
és el mateix amb qualsevol bicicleta nova, però la bona notícia és que tenim un
grup molt experimentat de persones que estan disposats a fer el que sigui
necessari per assegurar-se que arribem al nivell que tots estem buscant ".
"No puc esperar per aconseguir les proves
i estic molt emocionat per la meva primera sortida apropiada en el Vertigo a
Sheffield, en unes poques setmanes." Va acabar Dabill.
dissabte, 22 de novembre del 2014
V edició 2 dies Trial Clàssic Costa Brava 2014
Sota-Links - Zones - Històrial - Inscripcions - Reglament - Recorregut - Fotos Joan Valls - Classificacions
Les motos VERTIGO seran al Costa Brava 2014 !!!!
La marca de motos de trial Vértigo ens ha confirmat la seva presència al nostre trial per mostrar-nos les seves màquines !!!
Felicitar al Francesc Planells per l’excel-lent classificació 2º en Trialers.
Inscripcions
Programa / Reglament / Recorregut
Històrial
Fotos: Joan Valls
Resultats 2 dies trial classic costa brava 2014
Josep Serra
Heath Brindley: Fotos
La marca de motos de trial Vértigo ens ha confirmat la seva presència al nostre trial per mostrar-nos les seves màquines !!!
Felicitar al Francesc Planells per l’excel-lent classificació 2º en Trialers.
Inscripcions
Programa / Reglament / Recorregut
Històrial
Fotos: Joan Valls
Resultats 2 dies trial classic costa brava 2014
Josep Serra
Heath Brindley: Fotos
HISTÒRIA DEL TRIAL COSTA BRAVA
Corría l’any 1972 quan un
grup d’afeccionats organitzen un trial a Sant Feliu de Guíxols. Amb una gran
participació de pilots de la comarca, el delegat de la Federació assistent els
va animar a constituir un moto club i a organitzar proves federades.
Així, el 15 d’agost de
1973 el MOTO CLUB 3 PER HORA organitzà el I TRIAL COSTA BRAVA.
La sortida del trial es
va fer a l’actual Plaça Pau Casals i hi van participar 70 pilots repartits en
dues categories, júnior i sènior, que feien exactament les mateixes zones.
Classificació I trial
Costa Brava
SÈNIOR
1er – Fernando Muñoz
Bultaco 37’7 pts.
2on- Ramón Tresserras
Bultaco 47 pts.
3er- Ignasi Bultó Bultaco
53’3 pts.
4rt- Pere Taulé Bultaco
58 pts.
5è- Carles Jordà Ossa
85’6 pts.
JUNIOR
1er- Manuel Soler Bultaco
26 pts.
2on- Mariano Casellas
Montesa 53 pts.
Com es pot veure hi va
prendre part tot l’equip Bultaco de l’època amb l’enyorat Fernando Muñoz,
Randy, guanyador en sènior i que aquell mateix any es proclamaria campió
d’Espanya de Trial.
Els decimals que es poden
veure a les classificacions no es deuen a la aplicació de cap coeficient com es
fa actualment en alguns trials, sinó de les penalitzacions per temps a raó de
0’10 pts per minut de retard.
També hi veiem l’Ignasi
Bultó, vigent campió d’Espanya aquell any i en Manuel Soler, el monstruito, un
nano de 16 anys que va guanyar la categoria Junior i guanyador absolut del
trial.
L’any següent, el 1974,
el Monstruito va guanyar el seu primer campionat d’Espanya.
II TRIAL COSTA BRAVA
(1974)
Classificació: SÈNIOR
1er – Manuel Soler
Bultaco 27 pts.
2on-
Francesc Payà Montesa 35’1 pts.
3er- Xavier Cucurella
Bultaco 38’3 pts.
4rt- Albert
Juvanteny Ossa 42’5 pts.
5è- Miquel Blanc Bultaco
55’9 pts.
JUNIOR
1er- José Luis Pérez Ossa
65’6 pts.
2on- Pere
Soler Bultaco 69 pts.
3er- Aureli
Busquets Ossa 74 pts.
Guanyador absolut: Manuel
Soler.
III TRIAL COSTA BRAVA
(1975).
Classificació:
SÈNIOR
1er- Jaume Subirà Montesa
46’6 pts.
II TRIAL COSTA BRAVA (1974)
Guanyador absolut: Albert Gironès.
2on- Albert
Juvanteny Ossa 49’1 pts.
3er- Francesc Payà
Montesa 60’5 pts.
4rt- José Luís Rodriguez
Montesa 75’3 pts.
5è- Carles Jordà Ossa
86’4 pts.
JUNIOR
1er- Albert
Gironès Ossa 35’2 `pts.
2on- Miquel Cirera
Montesa 50’8 pts.
3er- Boni Geebelen
Montesa 57’7 pts
Guanyador absolut: Albert Gironès.
Com podeu veure hi ha alguns pilots que 40 anys després tornen al Costa Brava. Jaume Subirà, Miquel Cirera, Manuel Soler o el PUMA que ja els anys 70 ja “esgarrapava” !!!
Guanyador absolut: Albert Gironès.
Com podeu veure hi ha alguns pilots que 40 anys després tornen al Costa Brava. Jaume Subirà, Miquel Cirera, Manuel Soler o el PUMA que ja els anys 70 ja “esgarrapava” !!!
També per la banda de la
organització hi ha persones com en Xavi Feliu o en Joan Duran que ja formaven
part de la organització els anys 70 com a responsable de recorregut i
responsable de controls respectivament, i que també ho fan en les edicions
actuals del Costa Brava, si bé amb els papers canviats.
En posteriors posts
anirem recordant classificacions dels trials Costa Brava d’aquells anys així
com dels posteriors 3 DÍES INTERNACIONALS DEL COSTA BRAVA.
II TRIAL COSTA BRAVA (1974)
Guanyador absolut: Albert Gironès.
He posat aquesta foto de l'Albert, inusual per el format habitual del blog , però es que si te 200 fotos al face totes son amb aquesta tessitura, l’hi
ha agafat mol fort.
La seva pagina.
La seva pagina.
V edició 2 dies Trial Clàssic Costa Brava 2014: INSCRIPCIONS
¡¡ A la vista de la gran quantitat de pilots
inscrits, els organitzadors dels 2D Trial Costa Brava han decidit augmentar el
número de places disponibles fins als 300 pilots ¡¡
2 dies trial Clàssic Costa Brava 2014 29/11/2014 I 30/11/2014
2 dies trial Clàssic Costa Brava 2014 29/11/2014 I 30/11/2014
FORMULARI D’INSCRIPCIÓ 2014
Recordeu que per tal que la inscripció sigui
validada cal haver satisfet els drets d’inscripció corresponents i indicar-ne
la data de transferència en el formulari d’inscripció.
Cal que consti el nom del pilot.. En cas de
transferència conjunta especificar el nom de cada pilot. Un cop validada se us
enviarà un e-mail de confirmació i sortireu a la llista de inscrits publicada a
la web.
LLICENCIA:
LLICENCIA:
Els
pilots estrangers i altres autonomies sensela llicència RFME homologada: El MC
2Dtrialcostabrava patrocina i tramita una llicencia amb la Fcm per poder
competir els dos dies de trial, sense sobre-cost en els drets de inscripció.
Els pilots que es vulguin acollir caldrà fer
la inscripció: ABANS DEL 05 de Novembre de 2014.despres d’aquesta data el
motoclub NO tramitara cap llicencia.
Els pilots de la Comunitat Catalana, poden
participar amb la llicència de la Federació Catalana no homologada.
Els pilots de les restants comunitats
autònomes necessiten la llicència RFEM homologada. Excepte les Federacions
Territorials, amb les que tenim conveni, sempre que sigui la llicència de pilot
de:
Federación Aragonesa de Motociclismo
Federación Castellano-Leonesa de Motociclismo
Federación Madrileña de Motociclismo
Federación Navarra de Motociclismo
Federación de Motociclismo de la Comunidad
Valenciana
Federación Vasca de Motociclismo
Informacó Inscripcions
INSCRITS PROVISIONALS: (13/10/2014)
178 PILOTS
MOL IMPORTANT Per a la validació de la
inscripció cal realitzar el pagament dels drets d’inscripció. El formulari de
inscripció sense validar quedarà anul·lat automàticament. Un cop assolit les
places limitades (250 pilots) no s’admetran mes inscripcions.
Tancament d’inscripcions: 5 DE NOVEMBRE DE
2014 pilots estrangers, pilots sense llicència homologada i pilots de
comunitats sense conveni. 20 DE NOVEMBRE DE 2014. Pilots catalans o amb
llicència homologada. Les inscripcions fora de termini no seran acceptades. No
s’acceptaran inscripcions el mateix de dia de la prova.
Aquí teniu el llistat de les zones del trial
Costa Brava per a les diferents categories. Com podreu veure marquem 38 zones,
de les quals 18 són pels grocs, 18 diferents per verts i blaus i les dues
últimes comunes a totes les categories. D'aquesta manera esperem que no hi hagi
cues a les zones, o almenys que aquestes siguin raonables (en realitat, pel que
fa a les zones, ho tractem com si fóssin dos trials de 150 pilots cadascún).
Això sí, caldrà que tots els pilots estiguin
atents per no perdre temps per errors en les zones. A la entrada de cada zona
hi haurà clarament indicat de quin nivell és la zona (amb colors) i, tot i que
els controls estaran advertits, assegureu-vos abans d'aparcar la moto i
d'estudiar cada zona que aquesta sigui del vostre nivell de dificultat. Durant
el recorregut us anireu trobant pràcticament totes les zones del trial, moltes
de les quals no seran per a la vostra categoria.
Pel que fa a la interzona, tot i que bona part
és comuna a totes les categoríes, hi ha trams que són diferents. Aquests llocs
on els circuits es bifurquen estaran clarament indicats amb fletxes de cada
color el camí que cal prendre (a banda de que en els que poden ser més
conflictius hi haurà controls).
Tot i que això ens comporta duplicar la feina
de neteja i marcatge de zones, i ens exigeix disposar de molts més controls,
pensem que és la millor forma d'assegurar a tots els pilots un trial de
qualitat.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)