divendres, 29 d’octubre del 2021

Vertigo Nitro 2022



Vertigo ens presenta la seva nova i evolucionada moto de trial per a la temporada 2022.

 La injecció de combustible de dos temps ja revolucionària i tecnològicament avançada, Vertigo ha progressat a un nou nivell, i està encara més per davant de l ' oposició que mai.

 Nou xassís

El nou xassís de la Nitro, fruit d'hores de desenvolupament en les carreres, confereix a la nova Vertigo una aptitud dinàmica superior, amb un nou ancoratge de l'amortidor realitzat per microfusió, posicionant de forma òptima aquest component essencial en la Nitro. Juntament amb el nou i millorat recorregut de la roda posterior, aquesta és la Vertigo més sensible i ràpida mai fabricada.


 

Redistribució de components elèctrics

La Nitro col·loca tots i cadascun dels seus components elèctrics en un emplaçament privilegiat, amb dos objectius clars; aconseguir la refrigeració necessària i millorar l'accessibilitat. Ara tots els components estan protegits però a l'abast de l'pilot. El nou disseny de tota la instal·lació elèctrica de la Nitro permet desmuntar cadascuna de les seves parts de forma individual, fent de les tasques de manteniment un procés simple i eficient.

més info:  


 

divendres, 15 d’octubre del 2021

Electric Motion 2022



 Comencem a veure les primeres #ElectricMotion -EPure Race 2022 a la muntanya. Millores en acabats (xassís bateria, tija) sis mapes de potència (2 amb ralentí), “fre regeneratiu” de sèrie, nou display de comandaments i decoració 2022.

 El sistema de control de tota l'electrònica està còmodament situada en el comandament esquerre: canvi de mapes, indicador led i fre regeneratiu de botó. Opcionalment, en els models R (Escape i Epure Race) es pot afegir el sistema PRB, que consisteix en un fre regeneratiu, però en aquest cas amb la característica diferencial de ser progressiu.

Més info