divendres, 20 de novembre del 2009

.





Ossa Trial TR 80 Restaurada i documentada : Fran 626.22.43.59 : 3.600€
.

dimecres, 18 de novembre del 2009

Reportatge : Auto Retro BCN - 2009

.


Una "colla" de tramuntaners, en Santa i en bul1256 varem anar a donar un tom per l’auto-retro, aquí el petit reportatge.

Fotos Picasa......

http://picasaweb.google.es/bul1256/AUTORETRO2009BCN


.........................................
.

dilluns, 16 de novembre del 2009

LES MOTOS TRIAL 2010

.


Ossa TR 280I

.







.
La nova Ossa de Trial aporta una alenada d'aire fresc dins aquest món estancat, i amb tant poca evolució que es el trial.

La Moto que quant la veus t’entra a la primera, que te solucions, que s’ha apostat per un nou format, un format innovador, a la fotografia podem apreciar la inclinació del cilindre decantat cap a la part interior o central de la moto, el dipòsit de gasolina es a la part frontal del xassís on normalment hi ha el radiador i aquest agafa el lloc on totes les motos de trial porten el cilindre, solucions si no diferents en un món que semblava que ja tot estava inventat.



Enhorabona a Ossa Factory


(No hay camino para la paz, la paz es el camino)
Mahatma Gadhi


.............................

dissabte, 14 de novembre del 2009

Xispa 2010


La segona versió de les Xispa arriba al mercat amb notables millores ia uns preus molt competitius, per tal de seguir posicionant en el mercat.




El canvi principal és el redisseny total del xassís, especialment a la zona superior. Es mantenen elements de provada qualitat com els frens i llantes AJP sent ara la del darrere totalment nova o els pneumàtics Dunlop, i s'anuncia un pes de 68 Kgs


...............................................

dijous, 12 de novembre del 2009

Sols per a Japó - Honda RTL 260 F - 2010

Com a novetat presenta els nous reglatges en el sistema d'injecció PGM-FI, amb el que els nous settings de l'ECU milloren la posada en marxa de la moto i donen una resposta més suau amb la qual s'aconsegueix una menor fatiga del pilot durant la competició.




......................................

.

dimarts, 10 de novembre del 2009

Gas Gas 2010

.


Gas Gas Motos llança una nova edició limitada rèplica de la motocicleta amb la qual Adam Raga participarà en els propers campionats del Món i d'Espanya de trial.








Es tracta de la Gas Gas TXT Racing Raga 2009, una muntura que destaca molt a nivell visual-xassís i plàstics combinats en negre i daurat-i que millora, si és possible, l'última versió desenvolupada, oferint al gran públic la possibilitat de posseir una moto amb especificacions de campiona, i d'una agilitat i lleugeresa gairebé impossibles de superar.







A la gamma de models 2010 de GG, destacant en totes elles una estètica molt renovada.

Les novetats que més destaquen a primera vista són de estètica, com les que es poden apreciar a le foto, com els parafangs en negre, dipòsit en vermell, forquilla, basculant, estreps i corona en negre, llantes anoditzades en color per primera vegada en una GG de sèrie. Canvis que la fan realment espectacular i li donen més agressivitat.


........................................

.

dilluns, 9 de novembre del 2009

Beta 2010

.



Encara que realment no són molts els canvis que incorpora la sèrie 2010, alguns d'ells sí que són prou destacables per a ser tinguts en compte. Els més destacables són apreciables a simple vista, ja que a part dels canvis purament estètics.


.


Es percep que ha estat modificat el radiador. Fins ara, el mateix tenia el tap de omplert en un lloc excessivament exposat en cas de caiguda (lateral esquerre), per la qual cosa Beta no ha dubtat a reubicar el mateix i situar-lo en un lloc més lògic, com és la part davantera, just sota de la pipa de direcció.

No és que en aquesta posició quedi alliberada de poder trencar-se, ja que en cas de caiguda lateral la possibilitat segueix aquí, però sí que és cert que queda més amagat que en el model precedent.

.....................................
.

diumenge, 8 de novembre del 2009

Scorpa 2010


Increïble però cert, ¡¡Scorpa viu!!, I no hi ha millor prova que veure aquests preciosos models 2010 que la firma francesa ha presentat al Saló de Milà.



Característiques principals:- Motor derivat de Sherco per al model 2T, per al 4T seguirà sent Yamaha.
Escape i suspensió totalment redissenyats. La suspensió del darrere amb nou angle d'inclinació.



Es l’ única moto o marca que no he tingut però si la tornessin a fabricar amb el motor Yamaha 2T, seria la meva propera moto.

....................................

.

dijous, 5 de novembre del 2009

Presentació

.

Torroella de Fluvià
http://www.canfores.com


Aquest es el Blog de Josep Feliu, bul1256 que es el meu renom o nik-name a tots els fòrums que estic registrat, aficionat a les motos en general i al trial en particular, modalitat que vaig practicar durant una llarga etapa de la meva vida, i que desprès vaig tenir que deixar degut al assetjament que esta sotmès per part de persones que del trial tenen ben poc coneixement.

El blog és, o vol ésser un relat de moments, de fets, de circumstancies, de situacions amb totes les companyes i companys que durant aquests anys han compartit amb mi l’afició per les motos.

Comentar que seria d’agrair que servis per conjuminar criteris i opinions vinculats amb les dos modalitats les quals tracta, com son el trial i la restauració de motos clàssiques, per tant queda clar que tothom que se senti al·ludit, vulgui aportar dades o donar una opinió, pot entrar i fer al seu comentari. Gracies anticipades.

Sota cada apartat veureu (entradas de) seguit de (comentarios) clicant a sobre, s'obre l’apartat per donar la vostre opinió.

Per finalitzar la presentació, sols comentar que dins aquest Blog esta prohibit prohibir.
.

(No sé tu nombre, sólo sé la mirada con que me lo dices)
Mario Benedetti

...............................................................

Este es el Blog de bul1256 Josep Feliu aficionado a las motos en general y al Trial en particular, modalidad que he practicado durante bastantes años, que luego deje debido al acoso que sufre por parte de personas, que de este deporte la verdad sea dicha, entienden bien poco.

Comentar que seria de agradecer que todo el mundo que quisiera dar su opinión en temas vinculantes con el trial y la restauración de motos clásicas, seria bueno que entrara a aportar su conocimiento. Gracias anticipadas.

Debajo cada apartado veréis (entradas de) seguido de (comentarios) clicando se abre un apartado donde poner vuestra opinión.

Para finalizar esta presentación, solo comentar que dentro este Blog esta prohibido prohibir.


(Daría todo lo que sé, por la mitad de lo que ignoro)
René Descartes



.......................................................................


Don Paco Bultó, ell hi va donar forma, motor i dues rodes a les nostres il·lusions.



bul1256 que ve de Bultaco que es una de les marques amb la que jo mes m’he sentit identificat amb motos clàssiques i una de les mevas motos per excel·lència juntament amb la Impala Sport es la Metralla MK2 que ja la tinc, però esta en procés de restauració i l’hi estic fen un seguit per posar-ho al blog.


Don Paco Bulto fundador de Bultaco a qui considero que moltes de les innovacions que desprès varen anant arribant dins el món de la competició, trial, enduro, velocitat, moto cross, foren gracies al seu enginy.


(Nunca olvido una cara. Pero en su caso, estaré encantado de hacer una excepción)
Groucho Marx


.

dimecres, 4 de novembre del 2009

La moto actual


Be desprès de comentar-ho amb en Rafel buscar la moto mes apropiada amb en Pep Banyeres i robar-li un temps al meu secretari Albert Albò "que si aquesta m'agrada i aquella també", dons el final i al cap de 10 anys de deixar el trial, torno amb mes ganes que mai amb una tranquil·litat personal que tems enrere no tenia i al principal que a Sant Feliu s’ha adequat uns terrenys per la practica d’aquest esport, on fen-te soci pots anar-hi sempre que la temporada ho permet.La moto dons desprès de molts anys fidel a Gas Gas ara torno a la primera moto que vaig tenir una Montesa, en aquest cas la Montesa Honda Repsol- 4 RT.





(El sabio no dice nunca todo lo que piensa, pero siempre piensa todo lo que dice)

Aristóteles


.........................................................

dimarts, 3 de novembre del 2009

Fantic 240

Espai reservat per una Fantic 240, que esta en precés de restauració, no serà com la de la foto, d’entrada.




(Hay pocas cosas tan ensordecedoras como el silencio)

Mario Benedetti


..............................................................