.
Per els comentaris del personal de Motocat que va participar-hi la veritat no aclareixen gaire els problemes que hi varen haver, en bonaigua encara compte antes de donar la seva opinió, tots intrigats però ell va comptant.
Lamentar la lesió de Josep Soldevilla *il profesore* escafoides trencat, ja ha set operat i amb èxit, esperem la seva prompte recuperació.
DucadosTean .
AL MEU PARE ES QUE HI HAVIEN ZONES AMB UN NIVELL BASTAN ALT I UNES ALTRES AMB NIVELL CUASI RIDICUL I SENSE CAP GRACIA, ES NOTAVA MOLT LA DIFERENCIA D'UNES A LES ALTRES. DEL DIUMENGE JA PARLAREM MES ENDEVANT. I el diumenge va ploure amb zones de roca i de nivell alt, això vol dir problemes afegits
3 comentaris:
Si calgués puntuar les motos clàssiques per el seu estat, jo ho faria aixì:
"Conservades": 10 punts.
"Restaurades": 5 " .
"Tunejades": 0 " .
(Acabo de veure alguna aberració ben grossa, a les fotos).
Tot i que la meva Fantic te el seu punt de tuneix, però al meu favor hi ha el fet de que tant el xassís com el motor ja estaven així, penso exactament igual que tu no hi ha res mes agraït que tornar-li a una moto el seu estat de quant va sortir de fabrica.
Però per el que es veu en el trial clàssic, el tirs van per un altre costat.
Això es un, però també dir-te que moltes motos amb aquestes variacions han passat a ser referències de una evolució normal i actual del model original, he vist bultacos, hondas, yamahas i una montesa 330, que superen i mol els acabats de quant varen sortir al mercat, si aquest models haguessin evolucionat sens dubte serien semblants.
Publica un comentari a l'entrada