diumenge, 17 de juliol del 2016

Momtesa Honda 200 victòries, un compromís amb el Trial






 .


Estic molt i molt content. Avui ha anat tot molt bé: la primera volta l'hem fet molt bé i hem aconseguit molt avantatge. He anat molt còmode durant tot el dia. La tercera volta ha estat fantàstica. Estic molt content de com ha treballat l'equip. El resultat ha donat molts punts en el campionat i també vull felicitar Montesa pel títol de marques.

Toni Bou





  
 .


 .
La primera volta ha anat fatal. No sortia del forat, no sabia què passava. Potser m'he pressionat massa, no m’he trobat bé, he provat coses i no sortia. Al final he canviat una mica tot i he recuperat en la segona volta amb la meitat de punts de la primera. Sabia que estava molt atapeït tot i necessitava fer alguna cosa bona en l'última volta ... però he fallat en les últimes zones. Espero que demà tot vagi molt millor. Felicitats a Montesa pel títol de marques i les 200 victòries al Mundial.

Takahisa Fujinami






.

M'agradaria felicitar a tots els pilots que ens han ajudat a aconseguir totes aquestes 200 victòries en el Campionat del Món de Trial. Avui és un dia molt feliç per a nosaltres. Durant tot aquest temps han passat molts pilots, però també molts mecànics i gent de l'equip que també han treballat molt per aconseguir ser el que som i ser on som. A tots ells els agraeixo el seu esforç i treball

Miquel Cirera





+ Info: Repsol Honda Tean