dijous, 6 de desembre del 2012

Cròniques d’un trial anunciat

Amb un marcatge, planificació i organització excel·lents deixa el llisto altíssim alhora de marcar properes edicions, lloat per pilots de la talla de Manel Soler i Jaume Subirà  les zones  amb el punt de dificultat just per marcar diferencies i el paratge idoni per la practica d’aquest esport, un que escriu, vaig estar de control a la 9 zona de girs i pedres no tenia molta dificultat però varen abundar els 3 punts ja que exigia dominar el que jo sempre anomeno (temps del trial), al abast de pocs que per ells varen ser els zeros a la zona.

Amb el Pep Banyeres veí i amic una vegada lliures de de controlar la zona, el Puma es un dels últims si no l’últim,  optarem per seguir el recorregut del trial, menció a la zona d’avituallament on a més de proveïment de gasolina, taula apart hi havia des de entrepans variats a tota classe de begudes i alhora centre de converses entre pilots en Pep que no es mol prolífer a deixar-se veure en trial clàssics  no parava de canviar impressions amb el personal portava una Honda RTL 250 SF del 1988, excel·lent moto de la seva col·lecció particular. I per acabar agrair-li al Kiko Carbonell que tots els problemes que vaig tenir, a la moto eh, ell estava allà casualment per ajudar i solucionar-los, moltes gracies Kiko gran ..... i millor persona.                
Josep Feliu






7 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats a l organitzacio per les zones, el recorregut i lo be que han fet aquesta carrera,tambe al pilots bon ambient i sense cues.Felicitats !!
Josep Banyeres

Anònim ha dit...

Hola josep,

Si arribo a saber que estaves de control en aquest preciós trial de Sant Feliu m'ahuria agradat saludar-te. Jo vaig estar participant els dos dies. Subscric tots els comentàris positius que ja s'han escrit sobre aquest trial, nomésHonda Trials-History afegiria: IMPRESSIONANT!!

Una abraçada,
Joan
Honda Trials-History



Trial Sense Embuts ha dit...

Jo per les característiques de la teva moto que es única sempre que no corri en Manel o l’Axel que seriem iguales crec que vàrem coincidir en un trial de Alp però davant el dubte de l’equivoc vaig optar per no presentar-me, dons ahir t’hagués saludat millor dit t’haguéssim però no et vàrem veure estava amb el Pep Banyeres que som veïns i feia èmfasi de totes les Hondas que pesaven.

Anònim ha dit...

Com he dit alguna altra vegada, una canya sola la pots trencar però un feix de canyes no les podràs trencar i aquest cop heu ajuntat les millors canyes i si no les separeu l'èxit el teniu assegurat.

Cadascun podrà fer la seva lectura, però per a mi ha estat un plaer poder passejar per tan bonics paratges i unes molt estudiades i elaborades zones, de compartir moments com els meus amics i amb els nostres mestres Mick Andrews, Manuel Soler i Jaume Subirà.

Gràcies a tots els culpables per la part que li toqui a cada un, ha estat un excel · lent trial i una excel · lent il'organització.

Kiku Carbonell

Anònim ha dit...

Com que darrerament, em toca veure els "toros" desde la barrera, ahir vaig anar a St. Feliu a veure els 2 dies de Trial Classic.
Desde fora, em va semblar un trial força ben marcat i organitzat, millorant en moltissims puns al del 2.011 (que vaig correr) i per aixó, vull felicitar a tots els que heu aportat el vostre granet de sorra per tirar endavant aquesta edició.
També descatar el fet de veure al meu germà i als bons amics fent el que tant estimo, el trial.
I agraïr a tanta gent que s' interessa per la meva salut.
I evidenment tot el matí, molt ben acompanyat pel meu fill i l' amic Enric.
Espero aviat saltar al "ruedu".
Pep Planas

Trial Sense Embuts ha dit...

Et vaig veure mol bé Pep i no tant sols tu ho esperes ho esperem tots els teus companys tant tu com el Ducados, formeu part de la meva historia del trial clàssic, t’esperem.

marta1995 ha dit...

Un trial molt maco, unes zones espectaculars, i un ambient incrible. Ja queda menys per l'any que bé per tornar a fer de control. Moltes felicitats a la organització.

Marta.