diumenge, 26 de setembre del 2010

Trial C.C. de Classiques: La Clau - Fil Directa Pep Varios

.



Classificacions
.




.
.
Crónica del mostré colaborador: Pep Planas


"Bon dia de trial de Copa Catalana de Clàssiques a l' area de La Clau a Sant Llorenç Savall"

Bon ambient clàssic com sempre, i un bon esmorzar de pa amb tomàquet amb botifarra obrien la matinal trialera.

En un recorregut no gaire llarg, però el suficient per que no es fecin gaires cues, 74 corredors disputaven les 10 zones a dos voltes de la primera edició del Trial de Clàssiques de La Clau.

10 Zones amb un denominador comú, el terreny vermellós de la zona i la roca porosa del parc natural de Sant Llorenç, amb girs, alguns quasi impossibles, pujades, baixades etc. Dos controls per zona que feiem que aquestes es faci’n de forma àgil.

En fi, un trial ben organitzat pel Moto Club La Clau i amb el suport del Sr. Serra, que a més de director va fer de fotògraf.

I vaig acabar el trial amb un promig de 1 punt per zona.


Salutacions: Pep Varios

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Mol bo Josep tens tot al món del trial cobert, el mundial indoor i outdoor amb en Banyeres i ara el Pep varios la C.C de clàssiques estem mes que informats gracies a tu i els teus contactes, a veure el dia que ens veiem per Sant Feliu que hi ha d’allò de organitzar entrenaments amb clàssiques.

Agustí.

Trial Sense Embuts ha dit...

Hola Agustí no hi ha com tenir bons amics ajeje, els entrenaments en tinc mes ganes que tu ja que amb la moderna he tirat la tovallola o es la moto o soc jo que no m’adapto ahir a Palamós que s’ha netejat un tram de les zones que pujant a les Gavarres d’acord que tot el recorregut una llarga zona i no et dona per descansar i ells hi entrenen setmanalment però crec que amb la Fantic hagués fet mes bon paper, tinc el teu correu ja t’avisare.

Anònim ha dit...

Cony i quina moto tens com moderna que vagui pitjor que la clàssica

Trial Sense Embuts ha dit...

No, es una Montesa amb tots els afinaments i postes a punt que pot fer el meu amic Banyeres segurament l’inadaptat soc jo o la meva forma de practicar el trial, ahir vaig provar una Gas Gas i m’hi vaig trobar mol be, espero no ho llegeixi al Pep ajajaja.