divendres, 20 d’agost del 2010

Sols per al Japó, Gas Gas 125cc 4T

.


Sempre vaig tenir al cap fer-me amb una moto semblant a la moto de trial, com a segona moto o d'allò que en diem moto per a tot ús.

Desprès de que un any com cada any tota la colla de triales enèsim a la fantàstica festa que Gas Gas organitzava a les Basses, em varen deixar provar un prototip del que desprès tenia que ser la Campera era una moto semblant a la de trial baixa parafang devanter a tocar roda motor 200cc 4t i vaig passar amb ella quasi tot al mati quina joia, i dos anys esperant que sortís al mercat, epsssss temps enrera això era la tònica general en aquest món del trial, o si no recordeu quant al Saló de BCN es va presentar la Gas Gas i fins no la varen treura al mercat varen pasar una bona colla d'anys, l'espera va ser infructuosa ja que desprès va sortir a la seria una Campera 2t per al meu gust horripilant.

.

Dons si sols per al Japó, Gas Gas treu una moto semblant a aquell prototip que anys enrere vaig provar però amb formes i disseny actual res a veura amb aquella fantàstica i artesanal Campera (que sen haurà fet d’aquella moto ???) aquesta amb un motor Yamaha 125cc de 4t
amb saien opcional que no posaré la foto, "va en contra els principis d'aquest blog"




.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jo tambe la vaig provar era xasis de trial adaptat motor 4T diposit beib mol baixa, no sabia que era un prototip de la Campera vaig pensar que raro gas gas i una moto per provar marca no ti fixis

Trial Sense Embuts ha dit...

Si no t’ho expliques el perquè treuen una moto feta a consciencia la deixen provar a tot kiski per desprès arraconar-la per posar a la venda una sense cap ni peus, això era els primers anys de Gas Gas i també pot ser que optessin per al més econòmic.