dimecres, 9 de novembre del 2022

Nova Montesa Cota 301RR - 2023:



 

La 301RR és la Cota més potent fabricada en sèrie. Es tracta d'una motocicleta dissenyada per competir, per això el seu cognom RR (Race Ready). El model compta amb la provada experiència heretada de les màquines de competició emprades pels pilots Montesa al Mundial de Trial, de les quals adopta la major part dels seus components i solucions tècniques.

 El model topall de gamma de Montesa seguirà comptant amb dues opcions de color. D'una banda, el nou Atmosphere Blue Metallic, que substitueix l'Ample Gray Metallic. Aquesta nova decoració compta amb el blau com a principal protagonista, color que es combina elegantment amb detalls en vermell i blanc. El resultat és una cridanera imatge que aporta originalitat i exclusivitat.

Més info 

GAS GAS GT 300


Coneguda a tot el món com un cavall de batalla envers un rendiment líder a la seva classe, la TXT GP 300 ofereix un comportament precís i àgil, amb un poderós motor capaç de generar una gran quantitat de potència utilitzable. Amb un abundant subministrament net i controlable de parell motor, és la manera com el lliura el que anima a tots els pilots més .........

més info 


 

GAS GAS TXT 300


D’ella expliquen els fabricants que :  La nostra moto de trial topall de gamma, la nostra TXT RACING 300 és una pura sang del trial! Amb una entrega de potència plena i contundent, neta i aprofitable, tots els pilots experts podran sortir a superar els límits i gaudir d'unes possibilitats de pilotatge inacabables. No apta per als febles de cor, aquesta 300 cc de 2 temps.

Més info 


 

dimarts, 8 de novembre del 2022

La nova TRRS RR 2023


Novetats

Basculant: Per al 2023, un nou basculant de disseny TRRS en color daurat, aporta una millor precisió dimensional, així com un funcionament que aporta un major tacte i sensibilitat a l'eix del darrere.

El conjunt està equipat amb un nou buló, casquet i juntes a l'eix de gir, cosa que redueix considerablement el joc lliure del sistema i el seu manteniment, a més de facilitar-ne el muntatge.

 Tot això, juntament amb la nova configuració d'amortidors de 3 vies Reiger, proporciona un major control i estabilitat sobre la roda del darrere.

Tensor de cadena: També compta amb un nou ressort i boixa tensor de cadena que augmenta la resistència a la fatiga del ressort, la qual cosa redueix el manteniment del ressort.

Transmissió: El model de 125cc està equipat amb un nou protector de corona 45Z.

Placa protectora: El protector de càrter moletejat ONE II també compta amb un nou disseny per millorar la protecció contra impactes sota el marc a l'àrea de l'estrep.

Airbox: Al costat d'admissió, hi ha un broquet d'admissió per a la caixa del filtre que millora el posicionament del filtre d'aire.

més info
 

dilluns, 7 de novembre del 2022

Nova Beta EVO MY 2023



Novetats: Cilindre: completament nou. Per a aquest components, s'han revisat les etapes, afavorint el par a baixes revolucions, i s'ha reduït el pes total.

Culata: la nova càmera de combustió millora la entrega a baixes revolucions fent més progressiva i manejable, al temps que manté les prestacions del motor en un règim mitjà-alt.

Cigonyal i la biela

La distància entre eixos s'ha reduït en 1,5 mm i, ara, és de 114,5 mm. Aquests nous components ofereixen múltiples avantatges tant en el que respecta a les prestacions, que es tradueixen en una entrega més redonda, com en els aspectes dinàmics del vehicle. Com pesa menys i se han reduït les masses altes, la moto és més manejable. S'ha millorat la maniobrabilitat de la moto i s'han reduït les vibracions.

MÉS INFO