divendres, 11 de novembre del 2016

Aniol Gelabert "El meu pilot favorit sempre ha estat el meu germà".




5 Preguntes a Aniol Gelabert




 ¿ En el teu primer any a la divisió de plata del CET ja saps el que és pujar al podi. t'esperaves una adaptació tan ràpida i amb èxit a la categoria?


La veritat és que no perquè l'any passat ja va ser bastant dur per a mi el competir en Júnior. ¿TR2? ha estat, i ho continua sent, encara més dur si cap, però gràcies a l'entrenament realitzat durant la pretemporada vaig aconseguir trepitjar el podi en la Nucia, en la primera cursa de la temporada. Per sort, a Bocairent, Carnota i Valdemanco fins i tot vaig millorar plaça i vaig acabar segon en totes elles, només em falta guanyar! tant de bo sigui a Antas., seria una forma molt bonica d'acabar aquest any.

¿ Has notat molt la diferència entre Júnior i TR2?


Sí, tant en el nivell de les zones com en el dels rivals.

¿ Les 'vaques sagrades' de TR2 ja comencen a veure en tu a un seriós rival de cara a 2017. Han de preocupar?


Jo només els dic que no vaig a deixar d'entrenar ni un sol dia. La meva intenció no és altra que la de poder rendir encara millor en les carreres de 2017.

¿L'any que ve et podrem veure en competicions internacionals com el teu germà?

Això encara no ho sé.

¿ El teu pilot favorit segueix sent un dels nostres '4 Fantàstics' o ara és el nou Campió d'Europa absolut?


Rialles). El meu pilot favorit sempre ha estat el meu germà perquè, a més de ser la meva exemple a seguir i del que aprendre, sempre hi és, ajudant-me i donant-me bons consells per poder millorar.