dimarts, 21 de juny de 2016

El trial a debat:1

El trial a debat: com persones tant importants com Jordi Tarres han compartit aquest post es que quelcom esta trontollant en aquest món del Trial, l’autoria de l’entrada es de SoyMotor 



.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 
The only way to get change is either -

A - riders must make agreement together and protest. They must demand change or refuse to ride the trial !!

B - Thierry Michaud hears only good news!!. The FIM must be told to change ... or trial must find another organisation
James Brown
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 
Good for him if you don't like the rules that's the choice all sports have rules you ether abide by them or do something else that's life there's loads of choices

David Mowat
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.  
Jo crec que el màxim problema es la inseguretat i preparació dels controls, sempre ha passat molt abans, abans i ara.

També cal dir que aconseguir només controls avui dia es molt complicat.

Els amants del trial volen seguir inter-zones i veure zones, i no figurants estàtics dins la mateixa zona tot el trial.

Carles Peya Gascons

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Carles: no tant sols son els controls on sempre ha planejat el dubta sobre els límits que separant el peu de la penalització màxima, tambè el pas enrere que han fet amb el Non Stop els pilots s’han format han desenvolupat una tècnica que amb el non stop poc els hi serveix.

Josep Feliu
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
I went to Andorra and almost all sections needed to stop bike (move rear wheel) to do the bends. Non Stop rule is almost impossible with actual design of sections (we are not in Scotland where sections are naturally non stop)

The solution is so simply , new rule : YES -2 seconds Stop= 1 , NO microstop = 5. Actual Rule (allegory microstop=5) does not make sense , provoques strong suffering to riders and observers. Hope this post reaches Fred Michaud.

Albert Arana

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 
Jo vaig néixer amb el trial no stop. No es podia aturar mai la moto.

No es podia tornar per on una roda havia trepitjat.

Després trial on el pilot podia estar minuts, però no segons, aturat dalt la moto comprovant lloc,! posició, pedres sota les rodes, estona descans, etc.

Després tots els capsigranys se’ls acudir posar cronometres a les zones.

Ara hem tornat a l’autèntic trial.> No stop.

Q els pilots q físicament i amb motos actualitzades no saben, o no volen, mantenir el trial com sempre ha existit i creat desde el seu naixement !!! Q vagin a indolors !!??

Carles Peya Gascons


Cap comentari: