dilluns, 20 de juny de 2016

El trial a debat: 2


Jo soc un absolut entusiasta del Non Stop, pero si vas a veura un mundial, veuràs marquen zones amb curves que es impossible ferles sense moure la roda del darrera. Es un problema de disseny de zones segons el terreny que tens , si trobes una curva previa tancadisima i després arriba el perillosíssim mega esglaó , mous roda radera , miras per enfilar amunt , i òbviament pots fer un micro stop casi imperceptible que segons com es 5 segons com es 0 . Absurd. LA solució es ben fàcil, micro stop menys de 2 segons = 1 peu . A veure si ho transmeteu, tenim la solució!!!

Albert Arana
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
El pollo el torna a tenir el control...cada zona sera diferent i cada zona es puntuara diferent....o tot o res....stop i que faigin lo que vuiguin amb 1.30...tipo extremas ..o buscar ajuda electronica que avisi a pilot..control..y public que sa parat...pero aixo faria cambiar el tipo de pilotatge del 90 % dels pilots..i esclar..no agrada a tots....ya vem veure que las paradas de un junior no son comb las bou....
Joan Valls
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.  
Jo sempre he dit que els pilots d’elit son sempre molt legals així que els i deixeria el marcador al final de la zona i que s'ho marquessin ells mateixos!!

Miquel Oriol Puig
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 
No solucionaríem res Miquel, hi ha que trobar un format que ningú en surti perjudicat i menys el Trial, jo la formula que exposen considero que mols dels controls no estaran per la labor, en tot cas hi heura que mesurar el temps cronometro en ma, els girs actuals no tenen res a veure amb els del non stop, obliguen el pilot a parar i canviar posició de la roda de darrera, etc, etc, el trial ha evolucionat i ens tenim que adaptar, (sense acritud ) donant la neva opinió. 
Josep Feliu Reixach

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Jo crec que tothom ha de fer el que sàpiga i el que pugui al damunt de la moto; aquí estarà la diferència entre l’esportista que vol evolucionar i el que no, entre el que s'acomoda en l’estàndard i el que vol anar més enllà. Si es tracta de que el pas per zona es fa etern, només cal limitar l’estada dins de la zona, fins i tot amb electrònica per evitar arbitrarietats.

Sigui quina sigui la fórmula, un objectiu ha de ser descarregar de responsabilitats als controls: la professionalització de la majoria de pilots –fins i tot els amateurs–, fa molt temps que està a anys llum de la capacitat i criteri de la majoria dels jutges de zona , entre els quals m’incloc. El reglament hauria de ser prou clar com perquè el jutge de zona es limités a dirigir el funcionament de la zona, no hauria d'arbitrar.

 Jutges amb una voluntat incommensurable i mai agraïda, però ningú no és "professional" d'això.

Francesc Infante
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Ets un crack Francesc!!  No crec que es pugui dir, ni mes clar, ni mes senzill.

A mes, jo afegiria que la llargada de la zona, a de ser la legal i suficient, com per poder fer-la dignament. No aquella merda que vàrem veure durant un temps que a mitja zona ja sentíem...... Corra, corra, corra!!!!
Ferran Vilarnau
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

És el que jo veig, Ferran, i em sembla que també és el que veu molta gent i no ho diu. En això de la llargada de la zona tens tota la raó, i també en això de "dignament"; al país del "todo vale" ens hem acostumat a massa coses que no tenen res de dignes i que no es corresponen als mínims exigibles que haurien d'estar d'acord amb el que es paga d'inscripcions i demés.

Francesc Infante

Cap comentari: