divendres, 3 d’octubre de 2008

Montesa Impala Sport 250cc

.










A 14/12/2007 Montesa Imp Sport en un estat òptim per començar a fer-li la posta a punt i diferents afinaments, aleshores ja estava documentada i assegurada..




.
Le junta que hi ha entre admissió i carburador es un invent que Bultaco ve fer a la metralla per que el carburador no s’escalfés tant i com a conseqüència la gasolina, amb el contacta directa amb l’admissió fixada al cilindre, i jo l’he posat a la Impala d’aquest manera la moto (jo crec) no perd al ralentí i quant hi ha una sortida llarga manté la posta a punt.

.



L’abans i el desprès del pintat del cilindre i culata
.

Cilindre i culata, sorrejat i pintat amb una pintura que redueix a un 15% l’escalfament d’aqueta part. Es pot apreciar el canvi fent una ullada a la foto de dalt.




l'encès electrònic.

L'últim en posar-li es l’encès electrònic, es de motoplat que portava la Cappra 250 ( això encara es te que provar a fons) ”però promet”



La moto es pot considerar en un punt òptim a 21/01/2009 de un proses començat a 07/02/2007.


Comentar que la restauració d’aquesta moto que ratlla la perfecció es gracies a gent com L’Esteve de Ullastrell amb un coneixement excepcional en vers la mecànica de la marca Montesa, tinguem en compte que estem parlant de motos que es varen fabricar els anys 60.


.

5 comentaris:

Albert Albo ha dit...

bon dia senyor Josep, et felicito amb tot el meu afecte i motera amistat per aquesta iniciativa de participació i lleure sobre rodes.

juanma juesas ha dit...

Doncs jo tembè us felicite perque joies com la Sport 250 no abunden masa.

juanma juesas ha dit...

al meu blog de motor he possat coses de la meua Impala 2

http://juanma-motor.blogspot.com

Trial Sense Embuts ha dit...

Aseptades la felicitació i agraït per haver aset el primer amb entrar a donar una opinió ja veus que dins aquest blog la cosa ve repartida 50% trial i l’altre 50% va repartit entre les clàssiques i els personatges impresentables la majoria que durant aquest anys he anat coneguen, com ho tenim el tema (Merlin)

Trial Sense Embuts ha dit...

Hola Juanma de entrada tu blog esta ya en mis favoritos y a bote pronto soy bultaquista pero viva montesa, lo poco visto de tu blog es muy interesante el renault alpine un amigo mio Joan Donatiu corre carreras clásicas con uno casi idual, de la impala 2 es una de estas motos que tanto apreciamos los locos por las clásicas, referente a la mia estoy pensando seriamente en convertirla en una cafe racer pero sin perder sus orígenes.
Bueno gracias por entrar y un saludo Josep Feliu tambien del foro Impalero.