dijous, 1 d’abril de 2021

Gas Gas TXT-GP 2022


Gaudint de tot el que ofereix la gamma TXT GP, la nostra TXT GP 300 és un cavall de treball que ofereix un rendiment líder en la seva classe, un comportament d'alt nivell i una gran quantitat de parell motor. Amb un lliurament de potència plena i contundent, neta i aprofitable, garanteix que tots els pilots experts puguin superar els seus límits. No apta per als dèbils de cor, aquesta 300 cc de 2 temps està creada per escalar les més dures pujades i superar els reptes més difícils als quals s'enfronti........

més info 

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Anna Maria Gibert
La meva Contact es igual o millor.

Trial Sense Embuts ha dit...

Anna
, aquestes van mol bé per fer trial, son una evolució de la teva.

Anònim ha dit...

Carlos Iso
Enganxinas per tot arreu.... Res mes.

Anònim ha dit...

Francesc Infante
No home, no, Carlos
! Cada año todos ponen "geometría variada". Y esta es posiblemente la que más me gusta, porque es la de menos colorines. Habría que reconocerle el mérito a una señorita que tú y yo sabemos: le puso a aquélla GAS-GAS Delta todo el selector de Pantone y todas las formas geométricas habidas y por haber, y aún siguen todos en lo mismo.

Anònim ha dit...

Carlos Iso
La verdad es que está muy resultona.
La pintura del chasis, el color del motor, basculante y horquilla, muy logrados.
Las pegatinas, bien paridas.
Pero para cuando algo nuevo que no sean colorines y pegatinas?
Hace tiempo que como mínimo, va pidiendo un nuevo guardabarros trasero.....

Anònim ha dit...

Carlos Iso
Otro caso curioso es el Tarrés, que se ha hecho el heredero de la política GG de las pegatinas.....

Trial Sense Embuts ha dit...

Iso: tú ya sabes que la competencia cuando hay cambios en una marca primero la prueban para todo seguido la trocean, el análisis post prueba sobre la moto, motor mejorado, suspensión delantera lo mejor, y trasera igual, en lo demás (llegamos a la conclusión que en trial ya todo está inventado), y el presupuesto no dá para más, y Gas Gas ha trabajado sus partes débiles, solo les queda el "xassis" e inyección y KTM está en ello, en la Kiska 2023.