dimecres, 5 de febrer del 2020

Toni Bou



Bon dia a tots i totes, avui us vull comunicar que he pres una decisió difícil, però a el mateix temps necessària. Després de guanyar 11 campionats d'Espanya, crec que ha arribat el moment de plantejar-se la participació en aquesta nova temporada que arrencarà aquest proper cap de setmana. Encara que em costi reconèixer-ho i els resultats diguin el contrari, el meu cos ja no és el de fa deu anys i cada vegada he de cuidar-lo al màxim. És per això, perquè també necessito preparar-me físicament per als grans reptes, que he decidit prioritzar el meu calendari de competicions per seguir rendint a el màxim nivell. Així, aquesta temporada competiré en els Mundials de X-Trial i TrialGP i també, si em convoquen per a això, en les dues competicions per equips nacionals. No tanco la porta a l'CET de manera definitiva i no descarto tornar a un certamen que tantes alegries m'ha donat. Gràcies a tots pel vostre suport.
Toni Bou