dilluns, 7 de desembre del 2015

Els ambiciosos plans de Gas Gas

Després de l'anunci que Torrot es feia amb els comandaments de Gas Gas, després de diversos mesos d'incertesa, ja hi ha nova informació sobre els plans que Torrot Group té per impulsar la marca i tornar a ser un referent en el sector.

COMUNICAT DE PREMSA DEL COMITÈ D'EMPRESA DE GAS GAS

Gas Gas planeja objectius ambiciosos per als propers anys, segons ha explicat el director general de Torrot, Ivan Contreras, en una entrevista a l'ACN. El més imminent, recuperar l'any que el lideratge en el mercat de trial.

En 2016 es faran 2.000 motos, un cop es faci la posada a punt de la planta de Salt, i l'objectiu és arribar a les 4.000 unitats anuals en 2018.

En enduro, Torrot treballarà el proper any en una nova moto més competitiva que l'actual per llançar-la al mercat el 2017. Finalment, un projecte a llarg termini és el salt a la moto elèctrica, aprofitant la tecnologia de Torrot. La primera 'offroad' elèctrica de Gas Gas, però, encara no té data.


Gas Gas no vol perdre temps en el seu rellançament i ja s'ha posat a treballar en la comercialització de les motos de trial que començaran a fabricar a la planta de Salt a partir de l'any que ve. A la fira recent de Milà, fins i tot, diversos importadors internacionals ja han fet comandes.

De la mateixa manera, l'equip de Torrot s'ha posat en contacte amb els proveïdors perquè quan es posi en marxa la fàbrica es preveu que això podria ser durant el primer trimestre de l'any 2016- arribin els components necessaris per a l'acoblament dels vehicles.

Aquesta posada a punt de la maquinària pesada en els últims mesos, s'ha de fer en paral·lel al trasllat a Salt de la fàbrica que Torrot té a Mataró i on desenvolupa motor urbanes elèctriques. Per falta d'espai a les instal·lacions de la capital del Maresme, l'empresa mantindrà només el departament d'investigació i desenvolupament.

Pel que fa a les xifres de producció, el 2016 es preveu fer un total de 6.000 motos, de les quals 2.000 seran d'entorn trial, un miler més d'enduro i 3.000 del model MUVI d'Torrot, un scooter elèctric connectat en tot moment a internet i amb una autonomia de bateria de més de 100 quilòmetres. 


NOUS MODELS PER ALS PRÒXIMS ANYS

A l'horitzó del 2018, Torrot es planteja per a Gas Gas arribar a les 4.000 motos de trial, de manera que es convertiria en líder del mercat en aquest sector; 6.000 motos d'enduro i 5.000 de MUVI. En el cas de la d'enduro, però, abans caldrà fer un replantejament del model, ja que l'actual no convenç els propietaris de la marca

"La moto de trial està preparada per industrialitzar i vendre i ja tenim comandes reals, però la d'enduro necessita millores perquè no tenia èxit en el mercat", va explicar el director general de Torrot, Ivan Contreras. En aquest sentit, el 2016 hi haurà "tot un equip de treball per treure el 2017 una moto d'enduro competitiva".


En relació als nous models de futur, l'enduro serà el primer, però no l'únic. A llarg termini, la direcció de Torrot preveu combinar en un únic vehicle el millor de les dues marques. "Gas Gas té una gran potència internacional i la volem aprofitar per treure una moto 'offroad' elèctrica de referència, que serà marca Gas Gas, però desenvolupada amb tecnologia de Torrot".

També estan en cartera una nova bicicleta elèctrica de la marca Torrot, així com una evolució de la nova MUVI, feta "amb fibra de carboni per reduir pes i allargar l'autonomia".

 Tota l'informació: enduroleon