divendres, 7 d’octubre del 2011

Montesada 2011



Un any més  Tona acollirà el proper 12 d'octubre una nova edició de la Montesada, onzena edició la d'aquest any. L'esdeveniment, organitzat per Montesa i el Moto Club Tona, comptarà amb la presència de tots els pilots del Repsol Montesa Honda, Toni Bou, Takahisa Fujinami i Laia Sanz.

Esdeveniment idoni per retre merescut homenatge a tots els campions del món de trial 2011, Toni Bou, Laia Sanz i Alfredo Gómez, amb la presencia per descomptat i sense cap mena de dubte l'espectacle assegurat de Takahisa Fujinami.
.

9 comentaris:

Toy folloso ha dit...

Potser t´hi porti, camuflat, i sense dir res de la Sherco....

Trial Sense Embuts ha dit...

Ajajaja amb la honda no crec que em diguessin res, però vaig a Palamós

Toy folloso ha dit...

Cambia la "data de publicació" del post de la montesada, que t´el trepitxa l´altre.
Potser també vingui a Palamós, ja ens trucarem. Em fot que no he estat mai a Tona....

Trial Sense Embuts ha dit...

Val lo del les dades es fet amb intensió degut a que hi ha més contingut literari je je, val si baixes a Palamós quedem ja que a Tona que també podria anar-hi no tinc moto.

Impalable ha dit...

Josep la veritat que anar a Tona està molt bé ia ra son molt estrictes amb les motos i les Honda només les volen de lluny!

Jo encara no se si aniré!

Impalable ha dit...

Josep la veritat és que Tona està molt bé. Ara s'han posat molt serios amb les motos i les Honda només les volen veure de lluny.
Jo encara no sé si hi aniré!

Trial Sense Embuts ha dit...

Si tu tens dubtes jo més, no tinc cap montesa totes facturades això que anar-hi amb la impala ara em fotaria il-lusió, tinc una sherco una metralla i una fantic, je je tu ja m’entens oi.

Impalable ha dit...

la impalada és una mini impalada 40 km però si vas fins a Tona en marxa i tornes ja disfrutes ja fent el coll de revell! El problema que tinc a la impala es que no va gaire fina i no he tingut temps de posar-la en ordre! Sento un sorollet sospitós al càrter d'embrague i no vull trencar res!

Trial Sense Embuts ha dit...

Aquestes motos sempre tenen quelcom, jo la metralla fa dos anys que momes la miro al garatge soc de Palamós i res en fotia més il•lusió que anar a la sortida de clàssiques que fan anualment amb la meva MK2 quant vaig arribar no hi havia manera de arrencar-la, ho vaig provar tot, arribo a casa de tornada Torroella i s’engega a la primera, motos clàssiques.