La Copa d'Espanya
de Clàssiques presenta novetats en el reglament, incorporant coeficients.
La RFME Copa
d'Espanya de Trial Clàssiques millora amb la incorporació dels coeficients i
les proves de dos dies. A poc a poc s'estan confeccionant tots els calendaris
de les diferents especialitats motociclistes de la FCM.
El de la Copa
d'Espanya de Trial Clàssiques està publicat des de fa unes setmanes al web de
la Federació Espanyola i alberga tres proves dobles.
La primera d'ella
es celebrarà a Cabrianes (Barcelona) el 13 d'abril. Serà la cita que inaugurarà
la competició.
La següent es
disputarà a Girona, concretament, a la localitat d'All, el 18 de maig.
La tercera i
última serà a Tibi (Alacant) el 21 de setembre.
Totes les proves
tindran lloc a dos dies i tindran puntuació independent, és a dir, com si es
fessin en dos caps de setmana diferents. D'aquesta manera, es competeix més i
es redueixen les despeses de desplaçament, allotjament, etc dels participants.
Després de diverses reunions amb alguns organitzadors, la FCM ha considerat que
aquestes tres cites són les idònies per tenir un campionat de nivell i
beneficiós, com es mereixen els pilots de Trial Clàssiques.
Com ja vam
anunciar al mes de desembre, s'ha preparat una fitxa de registre històric que
els participants hauran d'omplir perquè se'ls assigni un coeficient. Aquesta
fitxa només serà tramitada i segellada quan el pilot estigui inscrit a la
cursa. Com aquestes són de dos dies, en cadascuna d'elles, es pot competir amb
una moto (si l'esportista així ho desitja). Quan la FCM rebi el formulari (que
s'ha d'enviar a l'adreça rhtrial@rfme.com) el segellarà i reenviat al pilot amb
el seu coeficient, que canvia segons l'antiguitat i originalitat de les motos.
Depenent d'aquest, variarà la puntuació en la prova.
D'aquesta manera
ningú queda exclòs de cap classificació però es premien les motos més antigues
i serà cada pilot qui decidirà en quin nivell (groc, verd o blau) vol
participar, independentment, de la moto que trien.
Tant la Fitxa de
Registre Històric com el Reglament del Campionat 2013, el de Carburants i la
Normativa de Cascos és al següent enllaç: RFME.PDF
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada