diumenge, 18 d’abril del 2021

Campionat d’Espanya Trial: Arteixo



 


"El nou reglament"

Classificacions: TR1            

1 - GELABERT R., Miquel - Dorsal: 5 - GAS GAS - Total: 0           

2 - BUSTO F., Jaime - Dorsal: 8 - VERTIGO - Total: 0     

3 - RAGA S., Adam - Dorsal: 1 - TRRS - Total: 0             

4 - MARCELLI C., Gabriel - Dorsal: 4 - MONTESA - Total: 4        

5 - FARRE G., Arnau - Dorsal: 19 - SCORPA- Total: 5  

6 - GELABERT R., Aniol - Dorsal: 11 - BETA TRUEBA - Total: 9    

7 - SUAREZ J., Pablo - Dorsal: 7 - MONTESA - Total: 31              

8 - TRUEBA T., Gerard - Dorsal: 10 - BETA TRUEBA - Total: 36  

TR2

 1 - MIGUEL P., Eric - Dorsal: 21 - TRRS - Total: 0          

2 - OBRADO G., Samuel - Dorsal: 41 - TRRS - Total: 0 

3 - CANALES M., Alex - Dorsal: 24 - SHERCO - Total: 0               

4 - RIOBO H., Martin - Dorsal: 31 - BETA TRUEBA - Total: 0       

5 - VILA G., Gil - Dorsal: 25 - TRRS - Total: 0  

6 - MEDIÑA G., Pol - Dorsal: 26 - TRRS - Total: 4          

7 - AVENDAÑO A., David - Dorsal: 27 - TRRS - Total: 5

8 - DINARES V., Pau - Dorsal: 38 - TRRS - Total: 9         

9 - LOPEZ Z., Joan - Dorsal: 32 - TRRS - Total: 9      

TR3

 1 - MORENO O., Sergio - Dorsal: 103 - GAS GAS - Total: 0        

2 - SANJUAN V., Jordi - Dorsal: 104 - SHERCO - Total: 0             

3 - RECIO B., Francesc - Dorsal: 82 - BETA TRUEBA - Total: 0    

4 - ABELLAN M., Berta - Dorsal: 91 - VERTIGO - Total: 0            

5 - OLMEDO M., David - Dorsal: 99 - MONTESA - Total: 0         

6 - MONREAL A., Carlos - Dorsal: 86 - VERTIGO - Total: 0          

7 - SALCEDO M., Joaquin - Dorsal: 83 - GAS GAS - Total: 0        

8 - ARES T., Victor - Dorsal: 108 - TRRS - Total: 2         

9 - ALBEJANO C., Adria - Dorsal: 105 - SHERCO - Total: 4          

  Més info   

23 comentaris:

  1. Un trial en molts zeros, si un nivell hi han tant zeros, la gent que hi participa no esta al nivell adequat o ha estat molt fàcil i qualsevol pot guanyar.
    Bado Fortiana

    ResponElimina

  2. Si mireu les classificacions veureu que per arribar abans d’hora hi ha bonificacions. Així alguns han tret la calculadora i si s’han de picar tres zones però arriben abans d’hora i bonifiquen i els resten 18 punta doncs ho fan. Per això tants empats a zero.

    Joan Comas

    ResponElimina
  3. Cada vez menos ganas de hacer trial
    Jose Marcos Marcos

    ResponElimina
  4. Avui hi ha hagut quasi bofetades al final del trial
    Carles Solà

    ResponElimina
  5. Carles
    , això per incentius d’empresa pot servir, però per el Trial esta mol lluny dels seus orígens, no entenc que l’encarregat federatiu hagi tirat endavant normes que perjudiquen més que hi aporten.

    ResponElimina
  6. Josep Feliu
    al "encarregat" que ha decidit això no sé exactament qui ha sigut.....però no es català(per anar descartant
    Carles Solà

    ResponElimina
  7. Molt facil d’arreglar, a la proxima cursa i si hi ha quòrum, tots els pilots així com surtin, que vagin directe a ticar-se el cinc a cada zona i directe a l’arribada.
    Al manco no es jugaran sa pell i estalviaran benzina i moto.
    Sebastià Batle

    ResponElimina
  8. Ja fa temps que al reglament del trial són tots uns il-luminats, però ja està bé, cada dia millor
    Albert Juvanteny

    ResponElimina
  9. Carles Solà
    si, si... ho he entès, però de fet és el mateix treure que posar. Si et donen 5 hores mes mitja a 1 peu per minut, és com donar-te 5h 30min en total i treure’t un peu per minut fins a 30 punts. Els punts per temps tant si es sumen com si es resten són la mateixa cosa i no haurien d’existir. Temps total 5 h 30 min i si arribes tard no entres a la clasificació i si arribes abans tens temps d’anar a fer el got.
    Eduard Gil

    ResponElimina

  10. per mi no es exactament al mateix. Si tens 5 hores (+ mitja de penalització), tant es fa si acabes a les 4,59hores o amb 4 hores (sempre estas dins al teu temps), i sols té importancia en cas d'empat de puntuació. Amb el nou reglament sols primes la velocitat (gens important tota la vida estan dins del teu temps).
    Si parlem de la penalització per excés de temps....es diferent. Si has fet, per exemple, 500quilometres per anar a fer un trial i et quedes exclós per 2 minuts.....potser es millor que et carreguin 2 punts abans que excloure't.....però
    això no ve al cas en aquest reglament.
    Carles Solà

    ResponElimina
  11. sembla que no m’explico bé. Si et donen 5h més mitja de penalització, a les 5,5 hores t’exclouen igualment. Jo dic que d’entrada et donin les 5,5 hores sense la mitja de penalització. D’aquesta manera no hi ha diferències per temps i el temps total i d’exclusió és exactament el mateix en ambdos casos, quan hi ha penalització i quan no n’hi ha. Perquè també és molt injust i no reflecteix la realitat del que ha fet el pilot, acabar un trial amb 1 punt i que per 10 minuts en tinguis 11. O passar de 1 a 29
    Eduard Gil

    ResponElimina
  12. Si participo, gano, me marco todo 5 y en 1h estoy en el paddock
    Alberto Albo Ribas

    ResponElimina
  13. Es una broma,no???
    No me puedo creer lo q estáis haciendo @rfmecetspea . Teneis ganas de que desaparezca el trial? Pues dejar de organizar carreras y acabareis antes. Cuesta creer que alguien pueda pensar que esta MIERDA pueda funcionar. Me alegro de no formar parte de este puto teatro!! Que pena dais!!! Ala,cada loco con su tema.
    Joan Pons

    ResponElimina
  14. De sabios es rectificar
    Victor Martin Bordonau

    ResponElimina
  15. lo harán seguro pero vaya cagada,la mas grande q he visto nunca.
    Joan Pons

    ResponElimina
  16. exacto, "de sabios"!!!!
    Ojalá tengas razón pero no estoy seguro que lo haga. Por lo que tengo entendido, no todo el mundo estaba de acuerdo con esta medida y aún así y todo la ha aplicado!!
    Carles Solà

    ResponElimina
  17. Que ridícul tot plegat,ha de guanyar el que menys punts ha penalitzat....
    Josep Maria Clopés Alemany

    ResponElimina
  18. Primera carrera del CET con 5 podios para el equipo Vertigo en Arteixo, A Coruña, en una carrera claramente condicionada por la aplicación de unas controvertidas bonificaciones por tiempo que anteponen la velocidad a los pies que deja el piloto dentro de la zona.
    Vertigo Motors

    ResponElimina

  19. Alucino con la de gente q sabe de Trial, se tomen decisiones por alguien desde Madrid tan inapropiadas, hemos de crear YA la Fede de Trial, fuera de la Fede de motos y q la lleven alguno de los q saben de Trial
    Albert Arana

    ResponElimina

  20. Molt vergonyos, una pena!
    Sergio Ribau López

    ResponElimina

  21. Alguien ha metido la pata hasta el fondo
    Ramon Sallés

    ResponElimina
  22. M’ha arribat aquest comentari es anònim i agrairia que poséssiu un nom.

    Conclusió: algú a fotut el nas on no devia en el món del trial hi ha gent preparadíssima per gestionar i no es un secret que Catalunya es una primera potencia mundial amb la producció i desenvolupament del producte, deixin treballar els que hi entenen.

    ResponElimina