.
Avui s`ha celebrat la tercera prova del campionat del món de trial al Principat d'Andorra; Per a aquesta cita he desenvolupat un sistema inicialment prototip de auto-ventilació senzill per reduir la temperatura a la part del volant de l'encesa electrònic de la motocicleta d'Arnau Farré ... baixant entre uns 6/8 graus la temperatura en aquest racó del motor ...(en vermell, 3 tubets)
Són molts pilots que per
les elevades temperatures de la calor d'ahir i avui van haver de airejar
dipòsits de gasolina i posar líquids refrigerants especials per al radiador;
Sense anar més lluny, Arnau Farré va haver de substituir ahir la seva
centraleta electrònica per fallades derivats de la calor de tots aquests dies
... Per al proper diumenge quarta prova del mundial de trial a celebrar a la
població francesa de Lourdes ja he pensat en una altra solució practica anti
calor per aquest component (CDI) ... tot davant la previsió de més calor !!!
Afegir que Arnau Farré
juntament amb el guanyador de la prova han estat els pilots revelació, el meu
admirat Adam Raga; Arnau Farré a estat una vegada mes el primer pilot de la
marca Gas Gas acabant en vuitena posició davant els pilots de fàbrica ... tot
un èxit que li ha de fer créixer com a pilot, i més per recordar la seva
condició de pilot "lliure"
Jordi Martin Clerch
Jordi Martin Clerch
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada