dilluns, 24 d’abril del 2017

1ª P. Campionat d'Europa de Trial, Zelhem > Holanda




.
.
.
.




Ahir es va celebrar la primera prova del campionat d'Europa de Trial a a la localitat holandesa de Zelhem.
Arnau Farré, al manillar de la Gas Gas TXT 300 GP, ha conquistat la tercera plaça en la cursa inaugural del 26è Campionat d'Europa absolut de 2017 disputada avui diumenge a Zelhem; escenari de la primera de les tres cites de la temporada i epicentre per segona vegada en la seva història de la màxima competició continental de l'especialitat després 2012.
El pilot lleidatà ha tancat el primer pas per les 15 zones marcades pel ZAMC - Zelhem, i a superar en dues voltes, amb un total de 15 punts; penalitzant tan sols 5 punts més en el seu segon ingrés en les mateixes.
Precisament, aquesta penalització màxima, sumada a la zona 9, és la que li ha impedit, fet i fet, adjudicar-se la victòria absoluta, així com la segona plaça final, ja que fins a aquest moment Farré anava a zero i, per tant, en cap.
La seva targeta final: 20 punts; un menys que els dos primers classificats.
Després d'aquest primer resultat, la jove promesa sorgida de la Gas Gas School of Champions va tercer a la classificació provisional del campionat.
Farré tornarà el proper cap de setmana a l'acció a l'emblemàtica localitat belga de Bilstain; seu de la següent cita del Campionat d'Europa 2017.

Fotos: Trial-Club.com 

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- 


Comentari de Arnau Farré :

"Ahir quan inspeccionem les zones ja vaig veure que hi havia un parell d'elles que resultarien decisives, i així ha estat. Se m'ha escapat el triomf, i el segon lloc, per molt poquet i és una llàstima perquè les sensacions eren bones.

Estic en una bona línia de pilotatge, pel que sóc optimista. Treballant com aquest cap de setmana i amb una mica més de sort segur que en Bilstain aconseguirem estrenar el nostre caseller de victòries ".

Arnau Farré actualment és pilot semi-oficial de Gas Gas i el seu equip és petit, compost per Ramon Peracaula i Jordi Martin Clerch amb el seu "power engine" i estan aconseguint els objectius previstos. Arnau evoluciona amb una moto que s'està adaptant a la seva mida. En aquesta cursa muntava una nova configuració de làmines d'admissió que li permetien tenir un extra de potència útil a l'extrem final del par motor i un carburador que millora el sobrant de combustible. Properament provaran nous basculants amb intenció de millorar la tracció posterior de la roda..

Jordi Martin Clerch

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada