.
.
.
.
Ahir es va celebrar la
primera prova del campionat d'Europa de Trial a a la localitat holandesa de
Zelhem.
Arnau Farré, al manillar
de la Gas Gas TXT 300 GP, ha conquistat la tercera plaça en la cursa inaugural
del 26è Campionat d'Europa absolut de 2017 disputada avui diumenge a Zelhem;
escenari de la primera de les tres cites de la temporada i epicentre per segona
vegada en la seva història de la màxima competició continental de
l'especialitat després 2012.
El pilot lleidatà ha
tancat el primer pas per les 15 zones marcades pel ZAMC - Zelhem, i a superar
en dues voltes, amb un total de 15 punts; penalitzant tan sols 5 punts més en
el seu segon ingrés en les mateixes.
Precisament, aquesta
penalització màxima, sumada a la zona 9, és la que li ha impedit, fet i fet,
adjudicar-se la victòria absoluta, així com la segona plaça final, ja que fins
a aquest moment Farré anava a zero i, per tant, en cap.
La seva targeta final:
20 punts; un menys que els dos primers classificats.
Després d'aquest primer
resultat, la jove promesa sorgida de la Gas Gas School of Champions va tercer a
la classificació provisional del campionat.
Farré tornarà el proper
cap de setmana a l'acció a l'emblemàtica localitat belga de Bilstain; seu de la
següent cita del Campionat d'Europa 2017.
Fotos: Trial-Club.com
Fotos: Trial-Club.com
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Comentari de Arnau Farré :
Comentari de Arnau Farré :
"Ahir quan
inspeccionem les zones ja vaig veure que hi havia un parell d'elles que resultarien
decisives, i així ha estat. Se m'ha escapat el triomf, i el segon lloc, per
molt poquet i és una llàstima perquè les sensacions eren bones.
Estic en una bona línia
de pilotatge, pel que sóc optimista. Treballant com aquest cap de setmana i amb
una mica més de sort segur que en Bilstain aconseguirem estrenar el nostre
caseller de victòries ".
Arnau Farré actualment
és pilot semi-oficial de Gas Gas i el seu equip és petit, compost per Ramon
Peracaula i Jordi Martin Clerch amb el seu "power engine" i estan aconseguint
els objectius previstos. Arnau evoluciona amb una moto que s'està adaptant a la
seva mida. En aquesta cursa muntava una nova configuració de làmines d'admissió
que li permetien tenir un extra de potència útil a l'extrem final del par motor i un carburador que millora el sobrant de combustible. Properament
provaran nous basculants amb intenció de millorar la tracció posterior de la
roda..
Jordi Martin Clerch
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada