Evolució de la Cota 300 RR, la moto
de trial més pròxima a les utilitzades en el Mundial i que va arribar al mercat
durant la passada temporada. Un Mundial que, per cert, ha tornat a ser guanyat
en aquesta temporada 2016 pel pilot de la fàbrica Toni Bou. I ja van 20,
felicitats!
Així doncs, quina millor manera
d'anunciar que la Cota 300RR (Race Ready) arriba amb nombrosos canvis en la
seva versió 2017. Canvis que trobem, per exemple, en el grup termodinàmic, nous
mapes en l'ECU que milloren la resposta del motor, sobre tot en baixes i
mitjanes revolucions. Per la seva banda, el pistó porta tres cèrcols en lloc de
dos, per tal d'evitar qualsevol fuga i millorant la durabilitat.
A més, s'ha redissenyat el cap del
pistó -ara és més pla-, incrementant l'eficiència en la combustió a baixes
voltes. El alleugeriment del pistó ajuda també a reduir les vibracions del
motor i també s'ha redissenyat el cilindre per ajustar-lo al nou pistó.
Pel que fa a la part cicle, s'ha
treballat en els settings de la forquilla TECH, comptant ara amb una major
capacitat d'absorció, millorant el confort i amb un tacte més proper a la moto
de competició. També és nou el silenciós, amb major resistència i fixacions
reforçades. Quant als frens, s'incorpora un pedal més curt.
La nova Cota 300 RR 2017 arribarà als
concessionaris durant el mes de novembre de 2016 a un preu de 8.999 €.
Josep Banyeres
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada