L’opinió de Santi Farreny
Bé un cop m’ha passat la esverada del cap de
setmana i les emocions que comporta estrenar una moto nova donaré la meva
opinió més objectiva que pugui.
Aquesta moto des del dia que la vaig veure, fa
un any, a Milà em va enamorar. Un cop ja la he tingut a casa i la he posat a
punt al meu gust, nomes posició de manetes i poc mes la vaig engegar !
.
.
.
La
primera patata ja dona preveure que serà una moto lleugera per lo suau y
lleuger que es el cop de pedal de arranc, molt similar a qualsevol 2t. Però la explosió
es precisa i sense voler aguantar el ralentí ella s’estabilitza per la injecció
, no es cala per estar freda com qualsevol moto a carburador! L’altre cosa que
em va agradar molt es que no arribes a casa amb olor de oli i gasolina sense
cremar! Típic de una 2t a carburador que si et donessin amb un encenedor potser
encara cremaríem de la forta pudor de gasolina.
.
.
Tornant a la conducció es una moto molt còmode
de posició. El tacte molt polit i precís , es pot anar casi a ralentí i va
super traccionada. De suspensions excel·lents. Canvi un pel dur però va
perfecte. Les series encara anirà més fi.
Un cop encares un petit graó de 50 cm la moto
es molt enèrgica. Graons mes contundents tercera i gas! Es fa el graó petit.
Sensacional la resposta i quan talles gas
calla de cop! Sense cap ni un pet fora de temps que solen fer les 2 t un pel
descontrolades en la retenció de motor.
Els girs es la millor moto que he provat mai.
El xassís permet fer girs molt tancats en pendent tant a vall com de pujada
casi sense moure, ideal per els veterans! Però ojo no vol dir que els pro no
vagi be. Al contrari, es tant estable que fent un canvi de 90 graus ràpid un
cop fet queda allà sense cap inèrcia! No sé com ho han aconseguit però es una passada.
Deu ser el baix centre de gravetat! Em ganes de veure els vermells manegant
aquest aparatu pels trials.
Rodant per camins es una moto que pots anar de
tranquis o si hi ha una petita variació orogràfica pots revolucionar el motor
en dècimes de segon i la fas saltar com si de una moto de cros es tractés!
Power molt enèrgic, potser massa per unes mans inexpertes però si et va la
marxa es la moto ideal!
.
.
A zones ho fa tot fàcil! Crec que es una moto
que a mes dun el pot fer pensar, un cop pilotada ,que el seu nivell de trial ha
pujat e inclus pots plantejarte de agafar una categoria superior en les curses.
Coses negatives la veritat es que no en se
veure cap, raro en mi ja que sempre busco treus peus al gat! Potser el problema
d'aquesta moto es que sen voldran mes de les que podran fabricar!
En definitiva felicito al senyor Manel Jané
per fer un torpedo com aquest ,amb el equip que té al darrera, cosa que ja li
vaig dir en persona!
Els demés fabricants haurien de prendre nota.
Poca broma però la moto és madura tant o mes que qualsevol de les que estan al
mercat!
Estèticament
és preciosa després de les 4 modificacions que s’han fet in extremis a ultima
hora, moto que presentaran al món en el proper Saló de Milà.
.
.
Per cert no vaig a comissió ni res per l’estil.
Que quedi clar . He pagat com tothom.
Santi Farreny
.
Vertigo presentarà nous models en el Salo de Milà : Todotrial
Santi Farreny
.
Vertigo presentarà nous models en el Salo de Milà : Todotrial
La veritat és que sí, va de luxe. tinc la sort de poder disfrutar de la seva conducció de tant en tant i tinc de dir que he recuperat una il·lusió i sensacions que feia més de vint anys no sentia sobre una moto de trial. gràcies al Manel Jane per haver decidit fer una moto com aquesta.... i de poder gaudir-ne
ResponEliminaAlberto Albo Ribas
Com diu el Santi no va a comissió, ho semblaria si no fos que tots els que l’han provat en diuen meravelles, m’incloc entre els afortunat de poder-la gaudir, la vaig trobar mol lleugera, fàcil de conduir i per mi un detall importantíssim un embragatge excepcional.
ResponEliminaAquesta moto des del dia que la vaig veure, fa un any, a Milà em va enamorar. Un cop ja la he tingut a casa i la he posat a punt al meu gust, nomes posició de manetes i poc mes la vaig engegar !
ResponEliminaLa primera patata ja dona preveure que serà una moto lleugera per lo suau y lleuger que es el cop de pedal de arranc, molt similar a qualsevol 2t. Però la explosió es precisa i sense voler aguantar el ralentí ella s’estabilitza per la injecció , no es cala per estar freda com qualsevol moto a carburador! L’altre cosa que em va agradar molt es que no arribes a casa amb olor de oli i gasolina sense cremar! Típic de una 2t a carburador que si et donessin amb un encenedor potser encara cremaríem de la forta pudor de gasolina.
Santi Farreny
Segu que deu anar de conya, a part....visualment es guapisima i mol diferent esteticament a les altres, hay si pudiera.....Jajajajaja.
ResponEliminaXavier Pérez Guerrero