diumenge, 12 d’abril del 2015

JotaGas: la gran desconeguda,





JotaGas una excel·lent moto de trial però per a molts de nosaltres la gran desconeguda, el meu entendre es la moto ideal per el 90% dels trialers exceptuant l’elit del trial, aquest dijous ens vàrem trobar per Ventdelpla un grup variat de trialers, (definició de variat) des dels que comencen fins experimentats o de un cert nivell,  gas gas, montesa,  sherco, beta totes actuals 2014/15 varen provar la meva i encara estant al·lucinant mai n’havien provat cap, res més, era una reflexió sobre una moto que per el que vaig apreciar sols la coneixem els que en tenim una, el mateix va passar fa cosa de 3 mesos a La Sellera amb el Lluis Brugue i en Francesc Barnada dos trialers de pro.

12 comentaris:

  1. Bon dia de nou Josep, com sabrás jo en tinc una fa aproximadament dos anys, i realment es una moto amb la que faig coses que molt probablement amb d'altres no podría fer, es aplomada i gens nerviosa, el motor tiva amb suavitat, però no li falta ravior, l'embragatge es molt progresiu el que evita derrapatges en passos difícils, en definitiva estic disfrutant.
    El problema s'et planteja cuan la vols canviar, que et compres??

    ResponElimina
  2. Xavier es evident que el fet (la vols canviar) te doble sentit el primer es que el mercat evoluciona constantment i que hi han motos més “vistoses”, segon que JtGas no te futur no hi ha un proper model, que comprar jo ho tinc clar conservo la JtGas i em compro una montesa vermella que en Pep ja m’està cercant, aquesta es l’opinió de una persona que la seva època de trial va caducar fa uns anys, tu tens l’opció Vertigo sempre esperant la consolidació 1 any aprox, Sherco i Beta diuen que l’embragatge.....la nova del Tarres .........

    ResponElimina
  3. Me la vàres deixar probar i em va agradar molt.
    Si hagués de tornar als dos temps, segur que triaria una JTG, (a falta de probar la d´en Jané).
    I tu mateix, veiem com gaudeixes i et surten més bé les zones que amb l´anterior Sherco.

    ResponElimina
  4. Si Joan la diferencia es els 2 o 4 temps, i si no tens que participar a cap campionat del món, la majoria van bé, ja veus el Peyá com se’ls gasta, a veure el diumenge o dissabte que fem una sortida per la bisbal amb esmorzar inclòs.

    ResponElimina
  5. Va, vinga!
    Començem a anar tots els dimecres a les 7, a aquell lloc on va al.lunitzar l´Apolo XII.
    Hi has estat....

    ResponElimina
  6. No, miraré d’entrar menys al face i fer més trial, has dit dimecres a les 7.

    ResponElimina
  7. bona tarda Josep

    pregunta inocent com que dius que jtgas no te futur que l´any que be no hi haura proper model?
    jo que estava interesat cara l´any que be comprar el model 2016
    se que te molts problemas de judicis m´han dit però crec que es la millor per un trialer amateur

    ResponElimina
  8. bona nit Josep
    una pregunta inocent m´estas dient que jtgas no te futur que no treura cap mes model, que no evolucionara la moto.
    jo que estaba esperan el model 2016 de cada l´any que bé
    crec que es una moto de trial per els que fem trial amateur nivel tiran a baix.
    gracies

    ResponElimina
  9. Hola Albert sempre amb la premissa de que JotaGas estem parlant d’una moto adient i efectiva per el 90% dels trialers, amb això deixem clar que estem parlant d’un encert amb totes les exigències que demanen d’una moto de trial, perquè no hi heura model dons si els que l’evolucionaven el projecta ja no hi son.

    ResponElimina
  10. Josep suposo que els que evolucionan la moto vols dir el tarres i companyia.
    però que el sr pipernat trobarà persones adients per fer evolucionar la moto.
    aixo sempre que la massa social l´hi doni suport.
    quan anem amb la colla a trialar els diumenges a vegades parlem que com que surtem tantes marques noves si les marques velles amb prou feines s´aguanten

    ResponElimina
  11. Una gran moto ideal per la majoria d'aficionats jo encara tinc la del 2012 amb les millores dels últims anys, ja ho saps Josep
    Guillem Camps Quibus

    ResponElimina
  12. Tots els enginyes que en un primer moment varen participar-hi, no i son, els que feien posta a punt i desenvolupament de la moto tampoc (no posaré noms) per no personalitzar, sols en queden el propietari i 2 o 3 treballadors a partir d’aquí......, i no, no es rentable una empresa que sols fabriqui motos de trial & enduro, en un temps bultaco, ara gas gas, com aquestes dues grans empreses no varen ser avantatjoses econòmicament > apaga i vamonos, Vertigo, Sherco, TRS, ja estaríem parlant de que els propietaris tenen diferents fons d’ingressos lluny del món del Trial i Vertigo en un futur proper crec que ens sorprendrà gratament en el món de les dues rodes.

    ResponElimina