Nova distribució del cilindre i compressió
Nou equilibrat del cigonyal
Escapament amb modificacions internes
Col-lector d'escapament en titani
Nous discs d'embragatge Atler
Nova i reforçada campana d'embragatge
Pont de forquilla reforçat
Noves pinces i bombes de fre Brake-tech
Sistema de suspensió posterior Olle millorat
Forquilla d'alumini Marzocchi de 40 mm. de diàmetre
Caixa del filtre alleugerida
Nous cargols en general
Noves llantes i bieletes anoditzades
Nous gràfics
ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES: JTG 2013
MOTOR: tipus 2 ts
Diàmetre carrera 80 x 60 mm
Cilindrades 301, 280, 250 cc
La compressió real de 8,1
Max. Power 18
Max. Par 3 kgm
Carburador Dellorto PHBL 26 BS
TRANSMISSIÓ
Embragatge multidisc en bany d'oli d'activació hidràulica
Cinc Velocitats
La cadena de transmissió secundària
XASSÍS
Alumini de doble biga amb tanc de combustible integrat
Basculant alumini forjat
Angle d'inclinació de 26 graus
SUSPENSIÓ
Davantera: convencional Marzocchi 40 mm recorregut de 175
mm
amb configuració de compressió i extensió de la
precàrrega.
Posterior: Olle com a únic amortidor amb recorregut de
175 mm
configuració de recàrrega i l'extensió
FRENS
Disc davanter de 185 mm
Operació de la bomba i els pistons 4, fre de clip de
Brake-tech
Disc del darrere 150 mm
Amb bomba de 2 pistons pinça de fre Brake-tech
RODES
La roda davantera Alumini 2,75 x21
Roda posterior Alumini 4,00 x18
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada