.
Com que lo (prometido es deuda) avui personalitzem en el blog, referenciant sobre la moto clàssica d’un servidor, en els últims retocs fets per en Jesús de SeccióRmotos hi ha adossat unes peces fetes de la seva collita pròpia, un escapament mol treballat i efectiu, una placa protectora de sota carters, amen de una preparació de motor, pistó, camises i trànsferts que l’hi donen un resposta al meva manera d’entendre de, s'estira mol més, es més fina en baixos, característiques afegides a les virtuts que ja té de per sí una 240, actualment esta treballant amb un cavallet lateral i un filtre d’aire amb molta més capacitat, que tant punt ho vagi treien s'anirà penjant al blog.
.
.
.
Fantàstica la moto Josep nomes de veure-la et dona ganes d’entrar en aquest món del trial clàssic.
ResponEliminaPere
Un encert la Fantic 240 també va esser la meva moto desitjada en el seu moment, quines preparacions més encertades felicitats i a desfruitar-la.
ResponEliminaJoan
Ep Josep ja la provarem aquest estiu i si podem aquest fi de setmana a All en veiem.
ResponEliminaAnna
Carai quina restauració sembla una treta de fabrica qui son aquests de SeccioR fins avui no en sabíem res felicitats.
ResponEliminaAgus
Aquest escapament i la placa ja esta a la venda.
ResponEliminaPere
SeccioR crec que son dos socis i un treballa a Ossa actualment una feina excel•lent n’hi a una Fantic que corre els trials de clàssiques amb el motor pintat de vermell que es una autentica passada.
ResponEliminaAgusti
Hola família con sempre demano disculpes per que els comentaris primer arriben al meu g-mail i desprès es tenen que activar.
ResponEliminaSi SeccióR fa una feina per lloable saben de moto clàssica i tenen ganes i solucions.
Preciosa aquesta Fantic...el Cisco ha fet una gran tasca...
ResponEliminaHola Jaume fem justícia es el Jesús que l’ha feta, i si una moto per deixar-la millor que quant es va fabricar, tots els que coneixem el que es restauració sabem que estem parlant de una feina al abast de gent mol preparada, sens dubte.
ResponEliminaI de quin any es aquesta Fantic comparat amv les Montesas i Bultacos ?? gracies per contestar Josep
ResponEliminaJuan Marcos
Pere les peces de recanvi per la Fantic de SeccióR quant es posin a la venda ho penjaré al blog.
ResponEliminaJuan la Fantic 240 que jo vaig tenir era del 1982 i la 303 del 87 la 240 una gran moto es notava i mol la feina del meu amic Jaume Subirá la 303 ja estaríem parlant d’un altre tema, amb quines motos d’aquí coincidien, mol senzill estem parlant dels últims anys de dos amortidors i frens de tambor, crec que el 1985 totes les motos de trial ja havien fet el canvi al mono i disc de fre (crec)
Hi ha dois coses que no se l’hi escapen a ningú la primera es que del trial que fèiem nosaltres al que es fa ara hi ha un món o millor dit un mur que crec insalvable per que ara es circ, “circo del bueno” i nosaltres era un esport d’habilitat i destresa, dit això en referència al post del Motocat, comentar-te que s’estan fen verdaders miracles en la restauració, felicitats al propietari i al autor de l’obra.
ResponEliminaNarcís
Caram Josep a canviat la Fantic des del Estiu del 2009.
ResponEliminaRuth
Fantàstica aquesta moto i coneixent les clàssiques si ames va bé superbe que dirien el Francesos.
ResponEliminaJoan
Si, si molt maca, pèro acabarà un trial, o abans es fondrà el pilot ?
ResponEliminaPep
Si així ho reflexa la meva entrada el post del Non Stop el trial a degenerat amb un esport de circ però veura a Bou, Fufi, Cabes i cia es tot un espectacle.
ResponEliminaRuth un placer que escribas en Catalan.
Que mes a més va be Joan la Fantic fa temps que no coincidim per Sant Feliu a veure quant haguí passat la Copa Catalana.
Ok nosaltres i anem esporàdicament i crec que se reobre mol important perquè cada vegada hi ha mes àrees al interior i menys a la costa
ResponEliminajoan
Pep he comprat una gasolina especial per la moto i unes pastilles per el pilot a veure ara que fallarà, a veure, selovanaperder.
ResponEliminaEls de les Fantic us teniu d´anar a confessar del gran pecat que és voler sortir junt amb les altres piles de ferralla clàssiques.
ResponEliminaBuenu, les RTL també van bé.
El punt de raó ja la tens Joan però a Can Menbrives vaig provar-li una Sherpa 6V (x.xxx€) i també la pots afegir, les RTLs per desgracia son post clàssiques.
ResponEliminaJosep vagi bé per All no pujarem pas massa lluny, busca un fi de setmana passat S.Santa que pujarem amb les motos.
ResponEliminaUn peto Anna
Epssss nanu felicitats una mica de rao ja la tenen dien que les Fantics en tenen bem poc de clasicas, am foteria mes ilusio que pas una de actual sempre me an agradat mes aquestes motos.
ResponEliminaCarles
Josep puedes estar mas que orgulloso una de la moto i otra de la Ruth escribiendo en Catalán el próximo paso ya ni me lo imagino quien la ha visto y quien la ve.
ResponEliminaRoberto
Ok Anna ja m’estranyava All no es a pocs kms, quant vulgueu avisant amb una setmana d’antelació hi ha disponibilitat.
ResponEliminaRobertoooo no la liemos ahora que las aguas están calmadas deja a la Ruth cultivando su catalán i ve cogiendo nota que este verano solo hablaremos en catalán i de las hazañas del Barça telovasaparder.
Carles deixem-se de punyetes una moto clàssica ben restaurada es intentar fer d’ella al model que va ser quant es va fabricar, ara perquè estem parlant de la Fantic però i la Honda, Bultacos, Montesas, Aprilias, Yamahas crec que moltes ja han sobrepassat el models de quant varen sortir al mercat, la restauració de motos de trial no te fre i cada vegada veurem clàssiques més ben acabades.
ResponEliminaQuint totxo