dilluns, 28 de març del 2011

UPY BIKE

.







.

Innovador concepte de cavallet individual per motos, no pesa, es pot portar plegat dins el cotxe, diferents posicions d’altura, la part de recolzament de dalt acepta motos amb protector de carters que no tenen asimetria plana, un exemple el trobaríem amb les Hondas RS i TLR, i mol important amb un preu mol assequible.

Tota la informació a UPY BIKE







.

15 comentaris:

  1. jose, que val aquest aparatu ? Joan Comas

    ResponElimina
  2. No ho se Joan vaig llegir entre 50 i 75 euros el primer en vendre’ls es o serà el de Zona trial i Banyeres.

    ResponElimina
  3. Fantàstic josep el meu es un ferro pesant que no es pot moure del garatge crec que es ideal per portar els trial i fer un repàs a la moto abans de la sortida.
    Agus

    ResponElimina
  4. Jo sols per el pes com dius me’l compro, i si a sobre es assequible econòmicament millor.
    Pere

    ResponElimina
  5. Un encert mol bo el de Hebo però un moble mes al taller i alhora de deixar la moto aquest es perfecta i mol important el pes.
    Jaume

    ResponElimina
  6. Per cert la Honda quin canvi ara es ofissial com dius tu oi.
    Pere

    ResponElimina
  7. L'he estat provant i per el que el vull es ideal no pesa res i la moto la Honda queda perfectament falcada, la honda deus parlar de quant la vaig portar per primer cop don en Pep li va donar cara i ulls i a Limit per en Ramon aquesta moto no te secrets però estamos en ello (es clàssica)

    ResponElimina
  8. Fantàstic Josep aquest blog es un (portento) d’informació, si vol saber on trobar les peces mes inversemblants de la Fantic al sense embuts de la honda mismo de lo mismo, i ara aquest caballet, nosaltres que tenim diferents motos i quant vas a un trial s’agraeix poder-la tenir immobilitzada i mol important, mol el pes i que es plegui.
    Xavi

    ResponElimina
  9. Una troballa aquest cavallet i multi-funcional per el que veig o imagino je je.
    Carles 315

    ResponElimina
  10. Esta al portal de Zona Trial jo feia dies que me’l mirava però em faltava informació, en comprarem dos.
    Joan

    ResponElimina
  11. Si baixes per Sant Feliu i en portes jo me’n quedaria un, ja diràs.
    Agustí

    ResponElimina
  12. Es una assignatura pendent el fet de fer-los amb un material lleuger, la majoria poden ser tan reduïts de volum però super passants i aquest te una mol bona solució la de ser plegable.
    Joan

    ResponElimina
  13. El veig perfecta i com mol be comenteu novedos per haver aplicat solucions als problemes de tots els elevadors es te que provar o directament comprar.
    Lluis

    ResponElimina
  14. La moto, cada vegada que poses una moto clàssica al blog ens sorprens fantàstica Josep i guardant el dipòsit original que mols l’han canviat i la fantic encara la tens.
    Agus

    ResponElimina
  15. Hola a tots com sempre demanar disculpes per que els comentaris primer queden parats al g-mail es norma per un filtre que tinc si no fos per ell ara n’hi haurien 100 en ves del que hi han.

    Que mes a Sant Feliu si però jo no soc el venedor quant els fabricants ho tinguin en distribució ho posaré al blog on anar-los a comprar, La Fantic si la tinc i no crec que la vengui a més en Magrinya vol tenir el control de les seves motos, jo no se de les altres però la meva va el mes semblant a una moderna i com el cavallet es mol lleugera.

    ResponElimina