dilluns, 21 de febrer del 2011

Per una nova Llei d’accés al medi natural amb vehicles motoritzats.

.
Els nostres companys de Solotrialclasico en el seu apartat de Zona Verde, amb la direcció i assessorament de Francesc Santos i Joan Comas, incideixen amb el tema d'accés al mitja natural, creant un espai de diàleg i reflexio, intentant tirar endavant una nova llei, vist que de res serveix modificar la anterior per diferents raons sota exposades.




Empezamos aquí las colaboraciones en el apartado de la Zona Verde de solotrialclásico.com con voluntad de convertir el espacio en un lugar de discusión y, incluso, crear una especie de espacio de opinión del que puedan surgir propuestas concretas y, sobre todo, consensuadas al máximo posible.

Es evidente que si queremos provocar la modificación de las leyes que limitan la práctica del trial en la mayoría de comunidades autónomas hay que empezar de cero. Y personalmente pienso que Catalunya ha sido muchas veces pionera en iniciativas legislativas que, después, se han extendido a otras zonas que han acabado copiando las leyes que aquí se aprobaban.

La propuesta la hemos de hacer nosotros, los aficionados. Sólo nosotros defenderemos mejor nuestros intereses. Ni fabricantes ni Federación ni pilotos de élite no lo harán mejor que nosotros.

Les bases ...................

Mes informació: Aquí


.

4 comentaris:

  1. Respecte a dissabte per la tarda:
    JO SÍ QUE SÉ GUARDAR UN SECRET....
    SON ELS MEUS AMICS QUE SON BOCAMOLLS.......
    Juaaaa, Juuuaaaaaaaaaaa.

    VINDREM UN EXÈRCIT!!!.

    JUAAAAAA, JUAAAAA, JUAAAAAAA.

    (No em deixaràn provar cap moto nova si encara em dura el resacón de gintònics; ja ho sé).

    ResponElimina
  2. Però Toy tu creus que una marca en aquest cas Ossa vol promocionar una moto sols avisa un petit comitè, ostres no ens equivoquem ho saben tots els interessats, el seu interès es vendre motos i com mes millor.

    ResponElimina
  3. En general bastant d'acord amb les bases.

    Únicament i sense voler discriminar altres modalitats de muntanya, recordar quina és la que menys IMPACTE AMBIENTAL produeix pel que fa a contaminació acústica, circulació i erosió dels camins i terrenys,

    i exigir un tracte preferent per a les motos de trial, com es ja es fa en altres països (Itàlia, Regne Unit ...).

    Jordi

    ResponElimina
  4. Jordi, ens pots concretar mes aixo de les nornes al Regne unit i italia ? Crec que es important saber com ho tenen regulat a d altres paisos i ho podriem afegir. Merci

    Joan Comas

    ResponElimina