Josep series tant amable de informar-nos sobre la reglamentació de les motos clàssiques i post clàssiques si corren i puntuen les mateixes zones i categories i requisit que te que tenir una moto per ser post clàssica. Xavi
Xavi com que no se com t’ho has fet però aquest comentari també esta al altre entrada, no importa perquè el tema es interessant i mes desprès de que quant vaig arribar a Tossa molts portaven post clàssiques i mes perquè mols que portavent clàssica en varen comentar que de haver-ho sabut, aquesta proliferació, ells també la hagueren portat. Clàssiques: motos amb dos amortidors i frens de tambor i motor refrigerat per aire, post clàssiques motor per aire poden portar frens de disc i un mono amortidor darrera, contestao esta.
Moltes gracies Josep per l’info arreglarem la Haley, això serà aquests trial que feu vosaltres o arribarà a les proves de campionat de Catalunya, Santigosa, Ripoll, i demes. Xavi
Josep series tant amable de informar-nos sobre la reglamentació de les motos clàssiques i post clàssiques si corren i puntuen les mateixes zones i categories i requisit que te que tenir una moto per ser post clàssica.
ResponEliminaXavi
Xavi com que no se com t’ho has fet però aquest comentari també esta al altre entrada, no importa perquè el tema es interessant i mes desprès de que quant vaig arribar a Tossa molts portaven post clàssiques i mes perquè mols que portavent clàssica en varen comentar que de haver-ho sabut, aquesta proliferació, ells també la hagueren portat.
ResponEliminaClàssiques: motos amb dos amortidors i frens de tambor i motor refrigerat per aire, post clàssiques motor per aire poden portar frens de disc i un mono amortidor darrera, contestao esta.
Moltes gracies Josep per l’info arreglarem la Haley, això serà aquests trial que feu vosaltres o arribarà a les proves de campionat de Catalunya, Santigosa, Ripoll, i demes.
ResponEliminaXavi
Això to contestaran els de motocat gent mes avesada amb aquests assumptes.
ResponElimina