dijous, 25 de gener del 2024

Beta EVO Factory MY 2024


Càrter de magnesi acabat en negre: amb un disseny especialment vistós, aquest component proporciona una reducció de pes de 1.350 g, maximitzant l'agilitat de la moto.

 Discos d'embragatge retallats: creats específicament per maximitzar la precisió i control de l'embragatge en cada situació possible i particularment per fer que les accions repetitives més extremes siguin més fàcils de manejar fins i tot a altes revolucions, com ara grans obstacles i salts de la roda del darrere. Això garanteix una precisió extrema en tot moment.

Taps d'oli de motor anoditzats en negre

més info: 


 

dissabte, 20 de gener del 2024

Nova Scorpa ST-F 2024


Nou filtre daire, nou suport i nova reixeta per millor segellat.nou encès elèctric optimitzat, nous manillars Neken per a més confort de conducció, nova bomba de combustible, nou connector de bomba de combustible d'alumini, nou regulador ............

Més infp  


 

dimecres, 17 de gener del 2024

Canvi important a la normativa FIM TrialGP


 

Canvi important a la normativa FIM TrialGP

Després d'àmplies consultes en col·laboració amb els fabricants i altres parts, la FIM s'ha alineat amb la majoria de federacions nacionals.

En un canvi important a la normativa FIM TrialGP, a partir del 2024 els corredors podran aturar-se i retrocedir en trams amb un límit de temps clarament definit.

TrialGP ha canviat considerablement en els darrers anys i aquest enfocament avançat es considera part de l'evolució natural de Trial.

Aquesta nova sentència alinea TrialGP amb el Campionat del Món FIM X-Trial, que evoluciona cap a un nivell de pilotatge més exigent per als pilots i els dóna l'oportunitat de demostrar les seves habilitats.

Aquest canvi de regles facilitarà les condicions dels Observadors de Secció en els seus judicis, amb el suport total i continuat de la FIM.

més info 

dilluns, 15 de gener del 2024

Nova TRRS ONE RR 2024





La nova TRRS ONE R 2024, el model de la marca en què millor coexisteixen Subtilesa i Rendiment, surt al mercat amb una estètica totalment renovada, gràcies principalment, a la presència del color negre al xassís ia la nova línia gràfica 2024 que aplica a tots els models TRRS. Presenta millores destacades en termes de qualitat i fiabilitat, amb unes prestacions ja distingides i considerades per l'usuari tant professional com aficionat.

Més info  
 

dimarts, 2 de gener del 2024

Nova Montesa-Honda 4RT 260R del 2024



La Cota 4RT 260 continua evolucionant. Un model revisat, amb un equipament de major qualitat i prestacions com ara una forquilla davantera SHOWA, amortidor del darrere SHOWA amb sistema Pro-Link i un escapament  sobredimensionat de construcció lleugera

Més info nonstopbikes