La preparació a més de afinamets tècnics de cilindre i culata, porta amortidor Öhlins, suspensions Teck factory de diàmetre 39, estriberes mes amples i més baixes, platines Geco i personalitzada al gust de cada pilot.
dimecres, 16 de febrer del 2022
dimarts, 1 de febrer del 2022
Beta Evo Factory 2022
Beta presenta la versió de més alt rendiment de la família EVO fins ara: la nova Evo Factory My 2022.
Novetats: Cilindre amb geometria optimitzada del port de
transferència: accentua l'ànima de competició del motor per oferir un parell
més complet i una capacitat de resposta millorada sense comprometre el
lliurament de potència lineal.
Capçal amb volum dedicat i banda d'aprimament (només 300 cc): per portar el rendiment encara més enllà, el cilindre de la versió 300 inclou un capçal més avançat. L'acabat de pintura vermella subratlla l'aspecte de "fàbrica" de la bicicleta.
Mapes optimitzats de la unitat de control del motor: assegurant un gruix de gamma baixa excepcional sense sacrificar la potència a velocitats mitjanes i altes del motor.
Carter de magnesi amb acabat negre: amb un disseny especialment cridaner, aquest component contribueix significativament a reduir el pes, maximitzant l'agilitat de la bicicleta.
Discs d'embragatge retallats: creats específicament per maximitzar la precisió i el control de l'embragatge en totes les situacions possibles i fer que fins i tot els trucs repetitius més avançats siguin més fàcils de gestionar, com els salts de les rodes posteriors típics de l'estil de conducció actual, assegurant una precisió extrema cada vegada.