Arriba la segona edició de l'ONE R, distingida entre els
altres models de TRS, per la seva xassís anoditzat en alumini i pel perfecte
equilibri entre les seves prestacions i posicionament en el mercat, en aquesta
ocasió, disponible també la versió amb arrencada elèctrica, que ha suposat un
avanç a pas de gegant en l'especialitat de l'Trial.
Amb un disseny innovador, una estètica més exclusiva i
vistosa, que manté la línia de el model GOLD pel que fa a simetries, amb el
segell propi de la marca, i impulsada pel potent motor de l'RR, el nou model
ONE R manté per al 2021 la forquilla davantera TECH en alumini, l'amortidor del
darrere Reiger d'una via i el carburador Keihin, a més d'altres components TOP
com la pinça de fre davanter BRAKTEC monoblock de quatre pistons i discos
GALFER, manillar NEKEN i millores mecàniques adoptades durant el transcurs de
l' any en curs.
Millores tècniques:
Nova caixa de filtre que incorpora una nova entrada
d'aire amb més flux obtenint millors prestacions en tot el seu règim, el seu
nou deflector superior garanteix una millor protecció a l'escuma del filtre,
així com una millor protecció a la brutícia, reforçada en les zones més
exposades a ruptura millora substancialment la seva robustesa.
El nou regulador de corrent continu permet que la moto
treballi sempre a una temperatura constant augmentant les prestacions de
l'motor en situacions extremes.
El conjunt d'embragatge ha millorat en acabats interns,
(toleràncies i planitud) per garantir un òptim funcionament.
Nou ventilador SPAL amb major flux d'aire, equipat en els
models RR & GOLD.
Nou Acabat de el xassís.
Noves gràfiques 2021.
Més info