dimecres, 30 de novembre del 2016
dimarts, 29 de novembre del 2016
2n Trial Solidari amb La Marató de TV3
El
proper 18 de desembre, MOTOCAT organitza el 2n TRIAL SOLIDARI al Circuit de
Barcelona-Catalunya, amb La Marató de TV3, que enguany es dedicarà a l’ictus i
les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Durant la jornada, de caràcter
solidari, els participants podran gaudir d'un total de 8 zones diferents amb
tres nivells, unes zones indoor reservades per ús dels “top ten” en les que
faran una exhibició, i una VOLTA SOLIDÀRIA al traçat asfaltat del Circuit de
tots els inscrits amb moto de trial que ho desitgin.
Inscripcions:
El preu de la inscripció és de 25€. Inclou
dorsal/peto i assegurança.
Les inscripcions de qui vulgui assistir-hi amb
moto de trial només es podran fer “on-line” i es tancaran a les 24h del 15 de
desembre. NO s’acceptaran inscripcions amb moto passada aquesta data, ni tampoc
durant el mateix dia de l’esdeveniment.
Es podran inscriure tots els pilots tant amb
llicència com sense llicència.
NOTA: si
disposeu de llicència és imprescindible fer constar el número en el formulari
d’inscripció.
diumenge, 27 de novembre del 2016
divendres, 25 de novembre del 2016
Entrevista Berta Abellán, Campiona de España de Trial 2016 en Femení A
¿ Com
es passa de quarta classificada a Campiona d'Espanya absoluta en una temporada?
Suposo que entrenant dur durant tot l'any, ser
constant, regular i no rendir-se. De fet, és el que he fet. És a dir, porto tot
l'any entrenant tant en moto com al gimnàs, i parant el menys possible.
¿I
de setena a quarta classificada, amb els mateixos punts que la tercera, en el
Campionat del Món?
(Somriu). Doncs més del mateix. Sí que és
veritat que el Mundial m'ho prenc més seriosament i em sento més concentrada.
Però tot i així no esperava aquestes classificacions.
¿
Quins aspectes físics, mentals i esportius creus tu que han propiciat la teva
eclosió aquest 2016 com a pilot?
L'entrenament
i la constància, clarament. Mentalment m'he sentit molt més còmoda en les
primeres proves de la temporada que no en les últimes. Tot i així l'actitud
d'aquest any respecte a 2015 no té punt de comparació. Aquest any he estat molt
més forta.
¿ Com
s'ha viscut en l'equip que tu i una de les teves companyes us acabareu jugant
el títol en la cinquena i última cita del Nacional?
S'ha
viscut amb molt d'entusiasme i ganes en l'equip. La veritat és que s'han
comportat molt bé amb les dues tota la temporada i no podíem haver estat millor
'acompanyades! I jo, particularment, li estic molt ¡agraïda!
¿ Portes
dues participacions al Trial de les Nacions i el bagatge d'Espanya és d'un
tercer i un segon lloc. ¿Apostem per la victòria en 2017?
Esperem!
A mi, personalment, és dels trials que més m'agraden, ja que em trec molta
pressió. Vaig a gaudir per sobre de tot i vaig a confiar plenament en els meus
dos companyes. I així ho faig, i m'ho passo tan bé que les coses semblen que
surten soles. I si, l'any que ve ... a pel títol!
dilluns, 14 de novembre del 2016
Max-Foz treu un Ohlins per la TRS
.
.
Ens comenta Aitor Lafoz propietari de la empresa Max-Foz : després d’uns dies de treball i afinaments finalment hem acabat la posta a punt d'un Ohlins per les TRS, s'han fet proves de vàlvules, pressió, molles i longitud, ja el tenim definit i disponible sota comanda.
.
Ens comenta Aitor Lafoz propietari de la empresa Max-Foz : després d’uns dies de treball i afinaments finalment hem acabat la posta a punt d'un Ohlins per les TRS, s'han fet proves de vàlvules, pressió, molles i longitud, ja el tenim definit i disponible sota comanda.
Aitor Lafoz
Marc Riba campió d'Espanya de TR2
Ja amb
el títol de campió d'Espanya de TR2 a la butxaca després de revalidar la corona
en l'anterior cita disputada a Valdemanco, Marc Riba debuta a la màxima
categoria del trial amb un encoratjador desè lloc en terres d'Almeria. Un premi
a la fantàstica temporada del pilot de Gas Gas.
Les Gas Gas TXT EGD Elèctriques del Saló de Milà.
Les Gas Gas
elèctriques del Saló de Milà la marca anunciava portaven un propulsor de 18 KW –
20 NM i alimentades per una bateria de liti de 1.500 VH que produeix una
autonomia de 90 minuts i una recarrega de 2 hores aprox, amb una caixa de canvi
de 6 velocitat i embragatge sistema hidràulic per diafragma.
No hi ha
data de disponibilitat per a clients.
Trialworld
divendres, 11 de novembre del 2016
Aniol Gelabert "El meu pilot favorit sempre ha estat el meu germà".
5
Preguntes a Aniol Gelabert
¿ En el teu primer any a la divisió de plata
del CET ja saps el que és pujar al podi. t'esperaves una adaptació tan ràpida i
amb èxit a la categoria?
La
veritat és que no perquè l'any passat ja va ser bastant dur per a mi el
competir en Júnior. ¿TR2? ha estat, i ho continua sent, encara més dur si cap,
però gràcies a l'entrenament realitzat durant la pretemporada vaig aconseguir
trepitjar el podi en la Nucia, en la primera cursa de la temporada. Per sort, a
Bocairent, Carnota i Valdemanco fins i tot vaig millorar plaça i vaig acabar
segon en totes elles, només em falta guanyar! tant de bo sigui a Antas., seria
una forma molt bonica d'acabar aquest any.
¿ Has
notat molt la diferència entre Júnior i TR2?
Sí,
tant en el nivell de les zones com en el dels rivals.
¿ Les
'vaques sagrades' de TR2 ja comencen a veure en tu a un seriós rival de cara a
2017. Han de preocupar?
Jo
només els dic que no vaig a deixar d'entrenar ni un sol dia. La meva intenció
no és altra que la de poder rendir encara millor en les carreres de 2017.
¿L'any
que ve et podrem veure en competicions internacionals com el teu germà?
Això
encara no ho sé.
¿ El
teu pilot favorit segueix sent un dels nostres '4 Fantàstics' o ara és el nou
Campió d'Europa absolut?
Rialles).
El meu pilot favorit sempre ha estat el meu germà perquè, a més de ser la meva
exemple a seguir i del que aprendre, sempre hi és, ajudant-me i donant-me bons
consells per poder millorar.