Ja de ben petit va
començar a triomfar en el trial en bicicleta, guanyant el Campionat del Món de
trialsín en categoria Poussin el 1990, a 10 anys d'edat. L'any següent va
canviar al trial en motocicleta i ja guanyà la seva primera prova en categories
infantils.
A partir d'aleshores va començar una carrera plena
d'èxits, aconseguint fites com ara el 1995, en què a només quinze anys fou el
Campió del Japó més jove de la història, o el 1997, en què a disset anys fou el
pilot més jove a haver guanyat mai una prova del Campionat del Món de trial,
concretament el GP d'Alemanya.
La Montesa Cota 315R que pilotà el 2004
Quan finalment va guanyar el seu títol de Campió del Món,
el 2004, el va dedicar a un amic seu corredor de MotoGP, Daijiro Kato, mort el
2003 en una cursa al Circuit de Suzuka: «Abans i després de cada cursa penso en
ell. Tinc el seu número de dorsal, el 74, gravat al meu casc. Aquest Campionat
del Món li pertany a ell, el meu amic».[6]
.................
L’any que be es compliran 10 anys del seu campionat del
món i l’historia ens deixa clar que un pilot després d’assolir el seu diríem últim
campionat no tarda en retirar-se, dons aquesta regla de tres no a valgut per
una persona guanyadora com ell en l’actualitat esta disputant carreres els millors pilots de l’elit mundial, mol
meritori si tenim en compta que l’hi ha tocat viure i competir conjuntament amb
el millor pilot de tots els temps el seu gran amic Toni Bou, per tant moltes
felicitats des de Trial Sense Embuts per el Fuji, ets un referent.