dimarts, 7 d’octubre del 2008

Xavi Budo

Xavi Budo amb ell hem coincidit sempre inclòs amb les dones a ell l’hi agrada la seva i a mi totes.


Xavi Budo concentrat esperant per prendre la sortida de les 24 Hores de Sils.


(No hay nada repartido de modo más equitativo que la razón: todo el mundo está convencido de tener suficiente)

René Descartes

...................................................

dilluns, 6 d’octubre del 2008

Guillem Camps



Guillem Camps des de que vaig marxar de Palamós no hi ha hagut mes que no hagi pujat a veurem per fer-la petar dels nostres temes, que no son altres que les dues i quatre rodes, avui mateix 12/08/2008 a pujat amb la seva nova moto una R-1200 GS, jo que n'estava dubtós d’aquest model ves per on em va agradar.





Guillem per no ésser menys em va demanar que l’hi poses una foto, be dons con es pot apreciar al dia la hora ni tan sols al camí no coincideixen, però jo l’hi he guardat aquest espai

..........................................................

diumenge, 5 d’octubre del 2008

Josep Lluis Tous (Tambu)



Josep Lluís Tous (TAMBU) un altre resident proper Albons "ell no" el seu poble, carregat de ferralla amb forma de motos Italianes Benelli, Laverda, Morini, sempre esta ocupat arreglant algun ferro vell i la seva estupenda senyora (la maquina de fer-lo emprenyar) segons comenta ell, dins al fòrum de la maneta.




Tambu foten cara d’emprenyat no se si amb nosaltres o amb la perfecta restauració de la la seva Darmarh 900cc.


La nova adquisició d’en Tambu una Norton Comando 850 i com no, ja forma part del Club Norton España censo de sufridores de l'amic Pachi.

Per cert que tenim un projecta en comú per aquest hivern, al de restaurar i convertir amb Cefe Racer una Montesa crono 350,

(La forma habitual de comunicar-nos dins del fòrum)

bul veo que tienes una capacidad de convocatoria de ahi no te menees , tan solo los incondicionales cierran filas a tu alrededor . Imagino que vas a subir a xxxxxxxx desde Torroella con uno de tus hierros , quieres y quedemos y subimos juntos .

Saludos Tamburini.


Fontcoberta 2008.
Melianta, club El Eden qui no si a parat a contemplar el paisatge o fer un refrigeri per calmar la set, ep "al loro"


La foto d'esquerra a dreta Xavi, Gilitu, Tambu, Agustí i darrera Bul 1256 usease Josep Feliu, amb Ozepe, davant de la Moto Guzzi 850 Le Mans de Agustí el de Matadepera.


Companys de www.lamaneta.com en Gilitu qui no el coneix-hi tot un off-toppic de la restauració , Esteve, Agustí, KingScorpion, Bultamar, Toti, Pachi, Guillen, Botines, Destral, Topito, Fluviano, Miquel, Cantamañanas, Elquelolea i mols meeeeees.


Tots ells alguns virtuals d’altres virtuosos, si els busqueu els podeu trobar dins aquest enllaç

http://www.lamaneta.org/foromecanico/

(No hay nostalgia peor que añorar lo que nunca jamás sucedió)

Joaquin Sabina



...........................................................

Ángel Santamaria (SANTA)

SANTA o com se’l coneix a la red, (dirty old man need love too) que traduït ve a ésser (ciutadans ja soc aquí) bè a aquest també l’hi agraden totes (les motos) els fins de setmana som veïns ell de L’Armentera jo de Torroella hem fet sortides mol enriquidores per un passerell com jo que s’ha passat la vida fent moto de trial i ben poques corbes havia agafat aleshores, i que com a cloenda sempre tenien al clàssic vermut de Cadaquès (que se’n deu haver fet de aquella cambrera Àngel) . Ja se al que contestaràs que segurament la cambrera deu pensar al mateix de nosaltres (geni i figura)Col·laborant amb una revista finlandesa que el duu per diferents esdeveniments moto-esportius, i sempre que puc l’hi faig de becari.






Amb Salvador Canyelles.

També un record al sector (Tramuntana) de http://www.bmwmotos.com/ portal que un dia varen passar l’escombra lingüística i fins i tot alguns del sector varen ajudar a passar-la, entro per veure les fantàstiques elocucions per fer-se entendre de OZEPE

.

.

Ozepe tenemos problemas de.......... daixò ja fa tres anys, i seguimos teniéndolos.




bul1256, santa, jobisan, ferranroq, companys del sector Tramuntana a L’Auto Retro de BCN





Santa exercint de Graphical International Reporter, quant una estància a la seva Finlàndia d’adopció comentant-li a Phil Reed com te que agafar les corbes per no caure.





D’aquests dos que riuen, en Santa es el que va de fosc. ja ja ja.

.
(Nunca consideres el estudio como una obligación, sino como una oportunidad para penetrar en el bello y maravilloso mundo del saber)

Albert Einstein

....................................................................................

AMHG


Calendari de AMHG
Associació de motos històriques gironines.
Recorreguts de motos any 2009


Dins l’enllaç de sota de AMHG podreu trobar, butlletí, informació, calendari, un petit mercat de compra venta de clàssiques, les properes sortides amb completa informació del recorregut amb imatges de cadascuna fetes amb un reportatge fotogràfic.

http://www.amhg.cat/


Si aneu a Imatges, any 2008, mes de Març, veureu a la sortida Tramuntana un fet gairebe insòlit a les nostres contrades per el tipus de climatologia que tenim aquí, un fort cop de vent va descavalcar a la meitat dels concursants, el balanç va ser de rescades personals i materials però per sort res important, tots varen poder continuar.


AMHG es el moto club al que actualment estic associat, ja que la totalitat de les seves activitats van dirigides el món de la moto clàssica, amb unes sortides mensuals molt ben organitzades. Recull d’imatges de AMHG Dos Ducati 24 Hrs de L’Enric i en Pino de Palamós (amb segell de qualitat)







Una de les dues Ducatis la de L’Enric, modificada amb mol de gust ja l’any 2009, nous colors i potenciada de motor, un somni per gent com jo amant d’aquest artilugis.





Sortida de L’Escala 2006 i com es habitual visita a la fàbrica Rieju.


Aquí senyalat per una fletxa Josep Feliu amb la Montesa Impala Sport 250 es la sortida de L’Estartit 2008, el meu costat Jordi Pujol amb una Ducati 24 Hrs enveja de tots els que ens agraden les clàssiques, i fill d’en Rafel.




Rafel Pujol Palamós 2005 amb ell les coincidències moteras no cabrien dins un blog senser, hem coincidit fent , trial, clàssiques, carreres de ciclomotors, sopars, dinars, vacances,
garoinades, nits de pesca, "que aquesta m’agrada "ostres" i ¿aquella altre? dons també" tot això i mol mes.Excel·lent restaurador i millor persona.

Fotografies per gentilesa de http://www.amhg.cat/

(Cuando la verdad sea demasiado débil para defenderse tendrá que pasar al ataque)

Bertolt Brecht


.............................................................

divendres, 3 d’octubre del 2008

Montesa Impala Sport 250cc

.










A 14/12/2007 Montesa Imp Sport en un estat òptim per començar a fer-li la posta a punt i diferents afinaments, aleshores ja estava documentada i assegurada..




.
Le junta que hi ha entre admissió i carburador es un invent que Bultaco ve fer a la metralla per que el carburador no s’escalfés tant i com a conseqüència la gasolina, amb el contacta directa amb l’admissió fixada al cilindre, i jo l’he posat a la Impala d’aquest manera la moto (jo crec) no perd al ralentí i quant hi ha una sortida llarga manté la posta a punt.

.



L’abans i el desprès del pintat del cilindre i culata
.

Cilindre i culata, sorrejat i pintat amb una pintura que redueix a un 15% l’escalfament d’aqueta part. Es pot apreciar el canvi fent una ullada a la foto de dalt.




l'encès electrònic.

L'últim en posar-li es l’encès electrònic, es de motoplat que portava la Cappra 250 ( això encara es te que provar a fons) ”però promet”



La moto es pot considerar en un punt òptim a 21/01/2009 de un proses començat a 07/02/2007.


Comentar que la restauració d’aquesta moto que ratlla la perfecció es gracies a gent com L’Esteve de Ullastrell amb un coneixement excepcional en vers la mecànica de la marca Montesa, tinguem en compte que estem parlant de motos que es varen fabricar els anys 60.


.

dijous, 2 d’octubre del 2008

Ducati Mototrans 200 TS

.



Venuda
.
La Ducati restaurada l’any 2005, fins no trobar el carburador adequat les varem passar canutes, es que quant es va fabricar les motos portaven el mateix o semblant carburador tant les 125, 160, 175, 200.





Dos de les peses ideades, una per la part de suport del filtre i l’altre un filtre tipus trompeta.
........................................